Gå til innhold

Trenger hjelp med viftekoblinger på haf 932 + støvfilter

secondarykid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  War skrev (På 31.8.2010 den 23.39):

zmmfc1techimage.gif

Forsto ikke helt hva du mente.

Har du kun 4 vifter du skal styre?

Kort fortalt: Har koblet den ene c2-kabelen mot hk og cpuviften (den eneste som går for øyeblikket) og har seriekoblet de fire kabinettviftene, men er usikker på hvordan jeg får koblet kabinettviftene mot viftestyringen og sys_fan (+C1-kablene)!

Lenke til kommentar

Sånne 3pins på alle viftene?

Du kan ikke kobble alle på en linje om det blir mer watt en kontrollen kan jobbe med.

4-inches-3-pin-y-case-fan-cable.jpg

Du kan kobble alle viftene rett i kontrolleren / evt med kablen som følger med der.

Er det ikke nok uttak så sett sammen 2 og 2 vifter.

Kobble de ned til hovedkortet behøver du ikke, det er bare for å sjekke rpm i OS/bios.

Der det står system fans betyr ikke at de skal kobbles sammen så inn på viftestyringen.

Den streken som binder de sammen er uheldig plassert på tegningen.

Endret av War
Lenke til kommentar
  War skrev (På 1.9.2010 den 19.54):

Sånne 3pins på alle viftene?

Du kan ikke kobble alle på en linje om det blir mer watt en kontrollen kan jobbe med.

4-inches-3-pin-y-case-fan-cable.jpg

Du kan kobble alle viftene rett i kontrolleren / evt med kablen som følger med der.

Er det ikke nok uttak så sett sammen 2 og 2 vifter.

Kobble de ned til hovedkortet behøver du ikke, det er bare for å sjekke rpm i OS/bios.

Der det står system fans betyr ikke at de skal kobbles sammen så inn på viftestyringen.

Den streken som binder de sammen er uheldig plassert på tegningen.

Flott svar! Tok pg satte kabinettviftene sammen for å kunne dytte alle sammen i siderommet på kabinettet. Det med watt tenkte jeg ikke over heller. Og illustrasjonen fikk meg til å klø meg kraftig i hodet. Fattet ikke hvordan jeg skulle greie å koble kabinettviftene opp mot hk og vidftestyringen.

Skal prøve å koble sammen to og to sammen med den viften du fant bildet av. Aner du hvilken type kabel det er (spesifikt navn), og hvor det kan kjøpes? Helst Hong Kong-priser. Dealextreme eller lignende.

NB! Er siden du hentet bildet fra BS? Kikket litt på customer service + about us og teksten står på latin. Og oversettelsen av teksten viser at det swada som er skrevet på sidene.

Endret av secondarykid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...