Gå til innhold

P4 2ghtz Multipler problem | WHY?!?

Anbefalte innlegg

Jeg går snart amok her jeg sitter...

Jeg har hovedkortet: Abit BL7-Raid... jeg har prøvd mange ganger og overklokke det.. men det nekter og røre på multipleren.. det eneste jeg får rørt er FSB'en... ved hjelp av FSB klokking får jeg meskina opp på 120x20 så da setter den på en klokke frekvens på 2,4ghtz.. men da blir maskina ustabil.. derfor vil jeg vite hvorfor i F#¤% Multipleren ikke vil endre seg.. det hisser meg veldig mye.. :grumpy:

å.. JA jeg har seneste Bios opgradering.. den trengte eg for i det heletat få opp softmenu 3.. for å få overklokket den lille delen jeg klarte...

Er CPU'en låst eller må jeg endre multipleren på en anen måte en i BIOS...

På forhånd takk...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg går snart amok her jeg sitter...

Jeg har hovedkortet: Abit BL7-Raid... jeg har prøvd mange ganger og overklokke det.. men det nekter og røre på multipleren.. det eneste jeg får rørt er FSB'en... ved hjelp av FSB klokking får jeg meskina opp på 120x20 så da setter den på en klokke frekvens på 2,4ghtz.. men da blir maskina ustabil.. derfor vil jeg vite hvorfor i F#¤% Multipleren ikke vil endre seg.. det hisser meg veldig mye.. :grumpy:

å.. JA jeg har seneste Bios opgradering.. den trengte eg for i det heletat få opp softmenu 3.. for å få overklokket den lille delen jeg klarte...

Er CPU'en låst eller må jeg endre multipleren på en anen måte en i BIOS...

På forhånd takk...

Ynnskyld jeg må :lol: det går ikke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...