PlaasterLars Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Heisann, jeg har installert 6 GB RAM, og kjører Windows 7 64 bit. Men når jeg ser i maskinegenskaper står det 6 GB (4 GB kan brukes). Hva betyr dette? Hvordan får jeg utnyttet alt minnet? Mvh Lars Lenke til kommentar
War Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Trykk ctrl-alt-del ytelse, hva står det der? bruker nå / totalt. Lenke til kommentar
PlaasterLars Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Trykk ctrl-alt-del ytelse, hva står det der? bruker nå / totalt. Der står det at totalt minne er 4 GB. "Bruker nå" varierer selvsagt... Lenke til kommentar
War Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Start- høyreklikk på min datamaskin , egenskaper. Sikker på at du har win 64 bit? På dvd kan begge være med og man legger inn ene eller andre ved å bruke ene eller andre key ol. Lenke til kommentar
PlaasterLars Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Start- høyreklikk på min datamaskin , egenskaper. Sikker på at du har win 64 bit? På dvd kan begge være med og man legger inn ene eller andre ved å bruke ene eller andre key ol. Ja sikker på at jeg har 64 bit... Er ikke noe jeg må sette opp i BIOS'en eller noe? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ja! Dette står i FAQen på toppen av forumet her, en av våre stickies rundt punkt nr 20. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå