Gjest member-63169 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Drev å loddet mange ledninger i sommer, ledningene ble veldig varme, men jeg kunne ikke slippe de, så nå har jeg vel "herdet" fingeren, nok om det. Nå, selv ca 2 uker etter føles fingertuppen (tommelen) øm, den føles hele tiden kald, og når jeg kjenner på den på lepppene så er den også det. Føles også som jeg har slått den med hammer for noen dager siden. Den ser dog helt fin ut i fargen og har fortsatt følelser i den. Bør jeg sjekke den? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Du kan jo ha pådratt deg en nerveskade i fingeren. Vi er ikke lagd for slike langvarige påkjenninger som den type lodding du har utført. Å sitte i bil med vinudet nede kan også gi slike skader med lammelser på den siden som er utsatt for trekk. Maskiner som rister mye kan også gi slike nerveskader. I mange tilfeller så kan dette være uopprettelige skader, og du bør nok ta opp dette med legen din for å få evaluert om det er noe som kan gjøres. Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Oi, det hørtes rart ut (det med vinduet)! Føler meg bedre i dag (varierer litt fra dag til dag) får se hva jeg gjør, er bare tuppen, såg for meg at den hadde dødd, som med koldtbrann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå