dTd Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Hei! Siste par ukene har jeg fått 3 forespørsel fra nye kontakter på msn. Men alle 3 mail adressene er litt merkelige + at alle 3 vistnok er super hawte babes. Og alle 3 profilene har dette på siden "Hey check out www.Hey111.com" Noen som vet hva dette er? et slags virus/msn botter eller er det hawte babes som vil adde meg? I doubt the last option tho... siden jeg ikke ser ut til å kjenne noen av dem. I tilleg har jeg ikke registrert meg på noen snuskete sider med denne adressen så skjønner ikke hvor de fant adressen min hen :/ Endret 31. august 2010 av dTd Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Det er spam, og de sikter til de som ikke vet hva det er, som biter rett på. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Adressen Hey111.com flytter deg umiddelbart til getiton.com, som ser ut som en "datingside" av det lugubre slaget. Bare å blokkere. Vis også forsiktighet med å klikke på eventuelle lenker som de sender deg. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 allright, var egentlig det jeg regnet med, har heldigvis ikke giddi å adda dem ;P Men har noen av dere peiling på hvor de kan ha fått msn adr mi fra? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Trykk! Det er pene jenter som tilfeldigvis la til adressen din, fordi de synes du er så kjekk. Derfor vil de strippe og ta på seg selv foran cammen, helt gratis såklart. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hvorfor spørr du da? Du må da ha trodd noe annet enn at de var spam? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Hovedsakelig fordi jeg lurer på om noen har kjennskap til dette og vet hvordan de har fått tak i msn min? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Søk på din egen e-mailadresse på google - ALLE steder hvor du finner konkret e-mailadresse = et sikkerhetsavvik i forhold til spam. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 (endret) ingen resultater @ google på min adresse... Endret 31. august 2010 av dTd Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Du prøvde med og uten "din e-postadresse"? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Hva mente du nå? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Altså anførselstegn, gikk litt fort i svingene, er temmelig trøtt til disse tider på disse dager. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Aha, japp både med og uten annførselstegn, og det er ingen resultater. Det er derfor jeg lurer på hvor de kan ha fått tak i adressa mi, da den kun er registrert få steder og alle(hvertfal de jeg husker i farten) skal ha rimelig god sikkerhet... Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 OK. Høres rart ut, kan være ren tilfeldighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå