Jostein K. Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Heihei! Jeg har lurt på dette så utrolig lenge. Jeg husker da den nye sangen hans, "Every Morning" kom ut var jeg 100% sikker på at jeg hadde hørt den før, og det er jeg fremdeles, men jeg husker ikke hvilken sang den minner om. Jeg vet at "DotA" er samplet fra "Daddy DJ" av Daddy DJ. Men hvilke sanger er "Every Morning" og "Saturday" inspirert av? Hvis noen kan svare på dette noe rare spørsmålet, takktakk! EDIT: Er det kanskje "I Like to Move It" som er samplet i "Saturday"? Endret 31. august 2010 av DandyVers Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 http://www.whosampled.com/ hjelper sikkert Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Neeh, ser ikke ut til at han har samplet "Every Morning", men jeg er 100% sikkert på at jeg har hørt den sangen før et sted. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 har ikke hørt den sangen. Men er jo et faktum at han ofte tar sine gamle sanger, legger på ny tekst som gjerne suger 10 ganger mer og så selger dem. Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 har ikke hørt den sangen. Men er jo et faktum at han ofte tar sine gamle sanger, legger på ny tekst som gjerne suger 10 ganger mer og så selger dem. Er det noen MTV apekatter som ikke har brukt en populær gammel melodi i sin egen sang? Er det mulig? hahaha Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 kun Daft Punk som klarer og sample bra Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 har ikke hørt den sangen. Men er jo et faktum at han ofte tar sine gamle sanger, legger på ny tekst som gjerne suger 10 ganger mer og så selger dem. Er det noen MTV apekatter som ikke har brukt en populær gammel melodi i sin egen sang? Er det mulig? hahaha Åh herregud.. det var ikke noe særlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå