Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Nerdejenter", hvor er dere?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jeg fullstendig enig i, men tenk å ha ei dame som sitter og sukker hvis du vil spille litt? De kan fort snu det til at "ååååh.. han vil ikke være med meg" og mangel på "kvalitetstid" pga det dumme spillet.

Jeg tenker at det er greit å ha seperate hobbyer slik at jeg kan gjøre det jeg liker å gjøre mens hun gjør det hun liker å gjøre. Jeg spiller riktignok ikke, og er ikke kjempekeen på en jente som gjør det (erfaring, osv), men hvis jeg har en hobby som involverer andre mennesker og hun ikke har samme hobby, så er det mer passende at jeg drar til noen som deler den hobbyen med meg og hun finner på det hun vil gjøre alene.

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Jeg gamer, men det går som et tidsfordriv, istedenfor å se på tv eller stire i veggen etter jobb o.s.v.Har ikke stort andre hobbyer e.l. fra tidligere og de gutta jeg har vært sammen med før så har det også vært overraskende få som faktisk har en hobby...

Lenke til kommentar

Vet ikke helt om jeg vil kalle meg selv nerd, men jeg liker da å spille. Spilte WoW i fem år, deretter gikk det litt i Aion. Nå venter jeg på The secret world. Spiller andre småspill også, så klart. Har hatt en PS2, som jeg helt klart foretrakk, men nå har jeg anskaffet xbox. Jeg har alltid pleid å spille mye når jeg var på besøk hos venner, og alene. Har ingen spesiell sjanger jeg foretrekker. Så lenge man kommer inn i noe, kan det bli interessant uansett.

Likevel så bruker jeg nok ikke såppas mye tid på dette at man kan kalle meg avhenig. Jeg liker variasjon, så det ikke vanskelig å dra meg med ut om man vil.

Nå er det egentlig bare TSW som står i hodet mitt. ÅÅÅÅH, kan det ikke bare komme snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...