Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Nerdejenter", hvor er dere?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært artig om alle gamerchicksa la ut bilder av seg selv. Mitt inntrykk er at de ikke er særlig hygieniske og rene.

no offence, jeg har bare hatt dårlige erfaringer har jeg fått høre av minst 2 personer her inne:P

Jeg veit om flere direkte heite gamerchicks. Men de fleste er for lei av å bli bedt om å legge ut bilde så fort en fjortis hører at de både er jente og gamer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er vel ei "nerdejente", men det er nok ikke så lett å "se" det på meg. Jeg er både gutte-jente og jente-jente, om jeg kan si det sånn. Er feminin, opptatt av klær/sminke/shopping og tar vare på meg selv, utseende, hus og hjem, men elsker samtidig bil, motor, IT/IKT, lan og et par øl! Man kan faktisk kombinere kvaliteter/interesser. ;)

Jeg mener bestemt at jeg ikke er verken uhygienisk eller stygg, men for spesielt interesserte ligger det vel noe bilder av meg i recent pic-tråden. :p (edit; og avataren, selvsagt)

Jeg var ingen utpreget gamer før jeg møtte forloveden min, det var han som fikk meg til å begynne å spille. Jeg skjønte fort at han er opptatt av gaming og er en liten nerd, så jeg ville selvsagt forsøke å dele interessen hans, så da ga jeg det et forsøk - og det er jo både kos og gøy å f.eks game sammen! :)

P.s; vi møttes på jobb - en av Europas største leverandører av IT. Let i vei! :D

Endret av Penance
Lenke til kommentar

Hadde vært artig om alle gamerchicksa la ut bilder av seg selv. Mitt inntrykk er at de ikke er særlig hygieniske og rene.

HAHAHA! Og du er selv hybriden av Brad Pitt og George Clooney og en flittig bruker av ASAN menn tenker jeg. Beste jeg noen gang har lest!

Edit:Hahahahahahaha!

Edit2: Hahahahahahaha ha ha ha!

Edit3: Jeg dør! Jeg dør!

Endret av LoKe2k
  • Liker 1
Lenke til kommentar

no offence, jeg har bare hatt dårlige erfaringer har jeg fått høre av minst 2 personer her inne:P

Jeg veit om flere direkte heite gamerchicks. Men de fleste er for lei av å bli bedt om å legge ut bilde så fort en fjortis hører at de både er jente og gamer.

hehe, ser den:P

loke2k: Hva faen?? Åssen vet du hvem jeg er?:O

Lenke til kommentar

hvorfor skal man måtte bevise noe som helst? hvis ikke du har funnet en "heit" gamer jente er det bare du som er veldig uheldig.

Jeg er dog enig at de finnes, de uhygeniske og litt små-stygge(no offense men jenter KAN være stygge også :tease: ) men har også sett en veldig god del av heite/søte/deilige w/e gamerchicks :cool:

Lenke til kommentar

Takk for at du uselvisk har introdusert oss til helt nye dimensjoner av patetisk. PIX PLZ og LOL WHALEZ på to setninger, rett etter hverandre.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Takk for at du uselvisk har introdusert oss til helt nye dimensjoner av patetisk. PIX PLZ og LOL WHALEZ på to setninger, rett etter hverandre.

ehm, versegod?:p

Lenke til kommentar

Jeg kjenner ei nerdejente og er sjokkert over holdningen hennes. Ganske søt, men VELDIG spesiell.

Jeg lot henne bare gå videre når jeg fant ut at det eneste som gjorde at hun følte seg bra og tilfredsstilt var når hun eide noen i CS. Eller kanskje jeg bare er for sær :)

Lenke til kommentar

Greia er vel at jenter ikke har likke lett for å sette av fritiden sin til elektronikk. Jeg tror de fleste jenter kan godt henge seg opp i gaming hvis de vil, det er vel bare det at de ikke vil. Der er hvertfall det de få gamerne av kvinnelig kjønn jeg kjenner har sagt.

Internettet har også en tendens til å være en smule... merkelig. Hvis en jente stikker seg ut på et gamingforum er det stor sjanse for seksuell trakassering...

Lenke til kommentar

hehe noen jenter er alle tre;D men om hun er stygg i noens øyne betyr ikke at hun er stygg i andres øyne også:)

Kreatoon: ekte menn tåler å bli eid av jenter i gaming:P er ikke det man sier? :!: :ph34r:

Endret av Mai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...