Diablo Minus Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 nettopp derfor jeg også skreiv at jeg har fått et dårlig inntrykk av de 2 jeg har deita da! Jeg tror nok bare du har hatt uflaks med de to! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det er mulig, men ga meg såpass skrekken for gamer chicks:P Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Noen har vel en viss redusert hygienestandard, men de jeg kjenner er veldig rene Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hadde vært artig om alle gamerchicksa la ut bilder av seg selv. Mitt inntrykk er at de ikke er særlig hygieniske og rene. no offence, jeg har bare hatt dårlige erfaringer har jeg fått høre av minst 2 personer her inne:P Jeg veit om flere direkte heite gamerchicks. Men de fleste er for lei av å bli bedt om å legge ut bilde så fort en fjortis hører at de både er jente og gamer. 1 Lenke til kommentar
Penance Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Jeg er vel ei "nerdejente", men det er nok ikke så lett å "se" det på meg. Jeg er både gutte-jente og jente-jente, om jeg kan si det sånn. Er feminin, opptatt av klær/sminke/shopping og tar vare på meg selv, utseende, hus og hjem, men elsker samtidig bil, motor, IT/IKT, lan og et par øl! Man kan faktisk kombinere kvaliteter/interesser. Jeg mener bestemt at jeg ikke er verken uhygienisk eller stygg, men for spesielt interesserte ligger det vel noe bilder av meg i recent pic-tråden. (edit; og avataren, selvsagt) Jeg var ingen utpreget gamer før jeg møtte forloveden min, det var han som fikk meg til å begynne å spille. Jeg skjønte fort at han er opptatt av gaming og er en liten nerd, så jeg ville selvsagt forsøke å dele interessen hans, så da ga jeg det et forsøk - og det er jo både kos og gøy å f.eks game sammen! P.s; vi møttes på jobb - en av Europas største leverandører av IT. Let i vei! Endret 3. september 2010 av Penance Lenke til kommentar
LoKe2k Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Hadde vært artig om alle gamerchicksa la ut bilder av seg selv. Mitt inntrykk er at de ikke er særlig hygieniske og rene. HAHAHA! Og du er selv hybriden av Brad Pitt og George Clooney og en flittig bruker av ASAN menn tenker jeg. Beste jeg noen gang har lest! Edit:Hahahahahahaha! Edit2: Hahahahahahaha ha ha ha! Edit3: Jeg dør! Jeg dør! Endret 3. september 2010 av LoKe2k 1 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hadde vært artig om alle gamerchicksa la ut bilder av seg selv. Mitt inntrykk er at de ikke er særlig hygieniske og rene. no offence, jeg har bare hatt dårlige erfaringer har jeg fått høre av minst 2 personer her inne:P Jeg veit om flere direkte heite gamerchicks. Men de fleste er for lei av å bli bedt om å legge ut bilde så fort en fjortis hører at de både er jente og gamer. hehe, ser den:P loke2k: Hva faen?? Åssen vet du hvem jeg er?:O Lenke til kommentar
Mai Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hadde vært artig om alle gamerchicksa la ut bilder av seg selv. Mitt inntrykk er at de ikke er særlig hygieniske og rene. no offence, jeg har bare hatt dårlige erfaringer har jeg fått høre av minst 2 personer her inne:P hvorfor skal man måtte bevise noe som helst? hvis ikke du har funnet en "heit" gamer jente er det bare du som er veldig uheldig. Jeg er dog enig at de finnes, de uhygeniske og litt små-stygge(no offense men jenter KAN være stygge også ) men har også sett en veldig god del av heite/søte/deilige w/e gamerchicks Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Hadde vært artig om alle gamerchicksa la ut bilder av seg selv. Mitt inntrykk er at de ikke er særlig hygieniske og rene. Takk for at du uselvisk har introdusert oss til helt nye dimensjoner av patetisk. PIX PLZ og LOL WHALEZ på to setninger, rett etter hverandre. Endret 3. september 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hadde vært artig om alle gamerchicksa la ut bilder av seg selv. Mitt inntrykk er at de ikke er særlig hygieniske og rene. Takk for at du uselvisk har introdusert oss til helt nye dimensjoner av patetisk. PIX PLZ og LOL WHALEZ på to setninger, rett etter hverandre. ehm, versegod? Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg kjenner ei nerdejente og er sjokkert over holdningen hennes. Ganske søt, men VELDIG spesiell. Jeg lot henne bare gå videre når jeg fant ut at det eneste som gjorde at hun følte seg bra og tilfredsstilt var når hun eide noen i CS. Eller kanskje jeg bare er for sær Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Greia er vel at jenter ikke har likke lett for å sette av fritiden sin til elektronikk. Jeg tror de fleste jenter kan godt henge seg opp i gaming hvis de vil, det er vel bare det at de ikke vil. Der er hvertfall det de få gamerne av kvinnelig kjønn jeg kjenner har sagt. Internettet har også en tendens til å være en smule... merkelig. Hvis en jente stikker seg ut på et gamingforum er det stor sjanse for seksuell trakassering... Lenke til kommentar
Mai Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg husker jeg ble kastet ut av servere på Rainbow Six for jeg eide alle sammen og da jeg snakket med andre folk og sa jeg var en jente var det "ney faen du må ut bitch" xD Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Fleste gamere er vel redd for å bli pwna av ei jente:p Når eksen min drepte meg gang på gang i cod måtte jeg bare bøye meg i støvet å gratulere, tapte veddemålet å måtte lage middag ! 1 Lenke til kommentar
Mai Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 er det så gale å bli slått av en jente? hehe bra du ikke kalte henne for en bitch Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Tja, det er jo noe med egoet demmes da Var jo helt klar for å få ett fiks ferdig måltid, unnskyldninger;p Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Jenter som spiller. Pen Singel Mentalt stabil Velg 2. Endret 3. september 2010 av -Zeitgeist- 1 Lenke til kommentar
Mai Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) hehe noen jenter er alle tre;D men om hun er stygg i noens øyne betyr ikke at hun er stygg i andres øyne også Kreatoon: ekte menn tåler å bli eid av jenter i gaming:P er ikke det man sier? :!: Endret 3. september 2010 av Mai Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Kan godt være det, jeg har ingen problemer med det hvertfall! Flink hu Lenke til kommentar
LoKe2k Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 jei var nettopp på nach med to homoer og ei jævla pen dame. trebarnsmor, men bare 26 år. heit som faen. tror ikke hun var gamer, men alt jeg tenker på nå er henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå