Flux1 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Var hos Synsam i dag og sjekket synet mitt av forskjellige grunner, fikk vite at jeg har -0,25 på det ene øyet og -0,50 på det andre og de anbefalte progressive briller. Burde jeg ha flere meninger om dette eller tror dere det holder med denne ene testen? Lenke til kommentar
War Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Når han/hun satte på glass og du sa "nå ble det bedre" så du ikke teksten på veggen da? Siden det ble bedre så blir vel forskjellen sånn om du skaffer deg brillene. Endret 31. august 2010 av War Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Jojo, foran meg satte han er svær greie med mange forskjellige glass inni som han bytta på og det ble klarere eller mer uklart avhengig av hvilket glass han brukte. Merket tydlig forskjell på nært hold. Tydlig at jeg bare trenger den ene testen da. Takk, var bare litt usikker Lenke til kommentar
War Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Sånn som du så når det var på sitt beste vil brillene bli. Husk å takk pent for testen, men kjøp brillene hos specsavers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå