Gå til innhold

Problem med Itunes

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å overføre sangene fra iPoden over til Macen min. Har lastet ned et program som heter "Music Liberator", og koblet til iPoden. Programmet lastet inn sangene og jeg trykket på copy og valgte at jeg skulle lagre all musikken i iTunes-mappen så det går rett over i iTunes-bibioloteket.

MEN, så kommer det opp et vindu der det står " You need to enable your iPod for disk use. To enable your iPod for disk use, laungh iTunes. If you are using Windows then right click on your iPod and select 'iPod options'. If you are using Mac then hold the control key and click on your iPod and select 'iPod options'. Finally click in the box to 'enable disk use'".

Jeg skjønner ikke hvilken iPod jeg skal klikke på! Er det den lille til venstre i iTunes som kommer opp når jeg har iPoden koblet til?! For jeg holdt inne ctrl-knappen samtidig som jeg klikket på den lille iPoden, og det eneste som kom opp da var "Mat ut", "Sykroniser", "Overfør kjøp" og "Tilbakestill advarsler"!!!

Kan noen hjelpe meg å ende denne evigvarende prossesen med å overføre musikk fra iPod til Mac?! ER PASSE LEI

Håper på raskt svar.

Endret av rathrd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som om dette Music Liberator-programmet ikke er helt oppdatert; nå aktiveres disk use i Summary-taben, om jeg ikke tar helt feil. Altså ser du på rett ikon, men må kikke litt til høyre.

Men jeg ville uansett ikke overført direkte til iTunes-mappen, kopier det heller først til en annen mappe før du drar musikken inn i iTunes. Det at noe ligger i iTunes-mappen er ikke ekvivalent med at iTunes har fått det ordentlig inn i sin database.

Lenke til kommentar

Må klikke litt til høyre? Hva mener du?

Jeg prøvde også å overføre det til en annen mappe som ikke hadde noe med iTunes å gjøre, men da kan det faktisk opp den samme meldingen om at jeg måtte gå inn på iTunes og gjøre de greiene!

Endret av rathrd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...