Sl@ffen Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 jeg har klart å skifte ut logon menyen på win xp, HJELP! Dette skjedde: 1. jeg var trøtt og surra med et style-xp program kallt logon loader. 2. isteden for å bruke den vanlige påloggingsskjermen skiftet jeg det ut med et annet program. 3. når jeg starter pc'en kommer programmet fram ( ikke påloggings skjermen) og jeg kommer ikke videre, får ikke logget på. hvordan fikse dette uen å formatere... går det å kjøpe en ny hd og legge xp inn på den, mens man setter den gamle hd'en som sekundær hd? Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Er det ikke slik at logon skermen ikke vises når du starter XP i sikkerhetsmodus? Prøv å skifte ut filen når du har fått windowsen i Sikkerhetsmodus. For å få den i sikkerhetsmodus må du trykke F8 under oppstart. Lenke til kommentar
tjoo.. Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Gjennoprett til en tidligre konfikasjon (eller noe sånt) Dette gjør du og via og trykke F8 Lenke til kommentar
Sl@ffen Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 det r påloggingsskjerm i sikkerhetsmodusen også!.. Lenke til kommentar
tjoo.. Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Gjennoprett til en tidligre konfikasjon (eller noe sånt)Dette gjør du og via og trykke F8 Lenke til kommentar
laPANTHA Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 2. isteden for å bruke den vanlige påloggingsskjermen skiftet jeg det ut med et annet program. Her datt jeg av... du skiftet ut påloggingsskjermen med et annet program? går det å kjøpe en ny hd og legge xp inn på den, mens man setter den gamle hd'en som sekundær hd? ja Lenke til kommentar
laPANTHA Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 korekt Smell the irony... Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 korekt Smell the irony... nope, tett i nesen! :smile: Lenke til kommentar
wil Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 hvis du går inni sikkerhetsmodus så kan du trykke start, programmer, tilbehør og deretter systemverktøy, der skal det være noe som heter systemgjennoppretting, der kan du tilbakestille det meste av programmer iallefall. hvis ikke så kan du prøve en reprasjon av windows installsjonen, det skal virke fett regner jeg med. har gjort det selv mange ganger. husker jeg gjorde noe greier selv en gang, men jeg hadde skfita thimesen i windows å da ble alt på skjermen svart. inkl ikoner. da tror jeg at jeg formaterte hele greia, for det gikk ikke an å gjøre noe med themsen, men det var før jeg fant ut at det gikk an å bruke gjennopprettings funskjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå