Gjest gutt Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hei. Jeg er en gutt, går på vidregående. Jeg har en veldig fin kjæreste. Hun er alt for meg. Meget forelsket i henne, men så hadde det seg slik at jeg har møtt en annen jente på skolen jeg liker veldig godt. Først så tenkte jeg ikke noe over dette. Hun var bare en kul person, en å henge ut med, på en måte. Jeg kjenenr henne ikke så veldig godt, men føler vi har god kontakt, men så har jeg snakket om henne med min kjæreste. Hun sa at hun var redd jeg skulle forelske meg i henne, og det syns jo jeg var latterlig. Jeg sa jeg ikke kom til å bli forelsket i henne. Jeg har aldri følt meg serlig forelsket i henne, før hun på en måte har vist interesse for meg. Jeg har en tendens til å bli "tiltrukket" av jenter som liker meg. Jeg har egentlig inen ekte følelser for personen, men jeg blir på en måte tiltrukekt av kjærligheten hun har for meg. Nå i det siste har jeg tenkt veldig mye på personen. Er ofte innom hennes facebook uten noen grunn. Jeg vil for all del ikke være forelsket i henne, og jeg vil ha min vakre kjæreste. Er det noen som har følt noe av det samme, eller noe sånt? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Vel, du bør egentlig bare beholde din nåværende kjæreste. Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Forelskelser kommer og går selv når du er i et forhold. Det å klare å motstå fristelsen er en del av det å være sterk sammen i et forhold Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Om ikke forelsket, så høres det ut som du i alle fall begynner å bli litt betatt av denne jenta. Hvis du virkelig vil fortsette å være sammen med din nåværende kjæreste er det kanskje lurt å distansere deg litt fra denne andre jenta, ta en "pause" for å si det sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå