Teac Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Som topicen sier så er jeg på jakt etter et videokonferanseprogram som er gratis. Tenker ikke på Skype 1on1 samtale, men et program hvor minimum 4 kan snakke og se hverandre gjennom webcam. Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det så ut som litt klønete grensesnitt, men kanskje verdt et forsøk: OpenMeetings. Haken er vel det at hvis man skal ha private rom så må man laste ned kildekoden og kjøre den på en privat server. Noe avansert for Ola Normann. Spess hvis installasjonen ikke er godt dokumentert. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Takk for den. Dette skal testes. Veldig praktisk om enkelt kan installeres på en webserver Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ja jeg ble litt fascinert selv, men ser for meg 140 000 config filer som må opp før dette er i orden. Er nok ikke bare å plotte det inn i Apachen og håpe på det beste ;p hehe! Gi et pip hvis du får det til da, så kanskje jeg legger meg ut på feilsøkingsreisen fra helvete også =) Lenke til kommentar
Teac Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Sånn som jeg ser det så fungerer det som et cms. Da er det vell bare å lage seg en database og plotte inn brukernavn og pw i config filen. Deretter å gå inn install.php og trykke seg igjennom. Skal prøve meg på dette nå, men har 8000 filer som legges over via ftp (Gallery 2.3.1) skulle extractet på serveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå