Vetikkeheltjeg Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Så, jeg har ett problem som gjelder FPS-en min i spillet World of Warcraft. Når jeg er i en by som Dalaran, hvor det er mange folk så ligger jeg på 30-50 FPS som virker utrolig lavt når jeg tenker over hva speccs jeg har på datamaskinen min : Prosessor : AMD Phenom II x4 965 Processor (4 CPU's) 3.4 GHz Minne : 8192 MB RAM Skjermkort : ATI Radeon HD 5850 1 GB Er ikke så sikkert på hva strømforsyning jeg har, ganske lav tror jeg. Den ble ikke skiftet ut, når resten ble det. Men tviler på den skal ha noe å si? Jeg kjører spillet i 1600x1200 Resolution, og nesten ingen effect options er på det høyeste. Jeg har heller ikke mange addoner, så det kan umulig være problemet. Kan noen tenke seg hva som kan gjøre dette? Driverene på skjermkort ble oppgradert for ikke så lenge siden EDIT: OS'en min er Windows Ultimate 64-bit om det har noe å si. Endret 31. august 2010 av XFXforce Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Det er ganske normalt på steder der det er samlet mange karakterer, som i Dalaran. Selv er jeg under 20FPS der. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Så jeg skal ikke være bekymret? Er litt kjedelig om jeg ikke får utnyttet PC'en min til det den egentlig skal være i stand til Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Er normalt med lav fps i Dala ja, ikke noe å være redd for. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Ok, takker for svar Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Skygge effekten i spillet krever også masse vist du skrur den "for langt" opp. Lenke til kommentar
Slush1 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Så jeg skal ikke være bekymret? Er litt kjedelig om jeg ikke får utnyttet PC'en min til det den egentlig skal være i stand til Da spiller du feil spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå