Gjest Kvalm Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Dette kan virke som ett dumt spørsmål. Men det er faktisk fakta. Om morgenen så er jeg alltid kvalm. Av en eller annen grunn. Dette går over DELVIS utover dagen. Men jeg venter bare på dagen der jeg kaster opp i klasserommet... I dag så kastet jeg opp hjemme fordi jeg følte meg så dårlig... Hva er grunnen til dette problemet? Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Det kan ha et hav av årsaker. Vanskelig å si uten detaljer, men hvis dette er langvarig så bør du gå til legen. Helt ukvalifisert så kan jeg si at det kan være en av tre hovedårsaker. Enten pga. et virus/sykdom, dårlig kosthold/problem med fordøyelsen, eller graviditet. Hvis det er fordøyelsen så kan du prøve å spise mer grovbrød, yoghurt, Biola eller surmelk. Og færre søtsaker. Endret 31. august 2010 av KarlRoger Lenke til kommentar
Gjest Kvalm Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg er ikke en jente. Og dette skjer bare sånn plutselig. Helst når det passer dårlig. Lenke til kommentar
Gjest Thomas Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg har lenge klart å unngå dette ved å ha en fast rytme i hverdagen. Jeg tenker på "do-rytmen". Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Sliter med det samme, og ettersom det går ut over frokostrutinene begynner det å bli ganske så irriterende Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Stress? Kan være psykiske årsaker. Endret 31. august 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Aceface Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Skjer ofte med meg når jeg står opp tidlig eller har dårlig tid. Merket det godt når jeg skulle kjøre inn skoledøgnrytmen etter sommerferien. Gikk ned mange kilo faktisk :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå