Mr. A Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Tips til lakk. Bruk tynne lag, ikke demle på med masse for å dekke over alt, da blir det bare stygt og du får rennemerker overalt. Etter det første laget bruker man oftest å å delvis kunne se materialet under. Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Takk og jeg har erfart det før så jeg lakka kabinette til en kompis nå i forrige mnd og da brukte jeg faktisk 1 lag med grunning 5-6 lag med lakk også 2 med klarlakk. ble bra da Men som det ser ut nå er det hvit og blå som blir fargevalget. Lenke til kommentar
MariusOX Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 uuuh, Puhs'n'Pull TRUE<3 Har jeg også med noen vifter fra en server da:P Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 hehe er bare glad jeg er kvitt CM'en dden bråka som bare juling. Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 Trenger tips til hvordan jeg fjerner fettmerker på plast før jeg skal lakke det, har hatt litt trøbbel med at lakken "deler" seg. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Alkohol skal funke som fettløser. Men vi trenger bilder av lakken og hw. Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Skal se om jeg får fiksa noen bilder av HW og lakken snart men må bare vente til min mor og far kommer med kamerat mitt igjen. Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 Blir en HW update i kveld ! da får dere sett kabinette også. men kabinette er ikke helt ferdig men det får gå men først litt testing og oc! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 spennende! Gleder meg til neste update Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 Neste og siste update i dette prosjektet kommer nå Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice! Good work! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Finishen ble bra, men forferdelig fargevalg 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hvitt og blått er jo fint da Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Bra man har forskjellige meinger jeg er faktisk delevis enig at det ikke vart så utrolig bra, men det har litt med at blåfargen ikke er sånn som jeg ville ha den Men takk uansett Endret 19. februar 2011 av ASGE Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Synes kabinettet er fint, men jeg tror jeg hadde blitt ganske lei fargene etter en stund, så jeg synes det er fint, samtidig som litt dårlig fargevalg.. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hehe, jo, du kan være fornøyd med det. Om ikke annet, så er det gjennomført! Men så det er sagt, så har jeg alltid foretrukket svart og rød/grønn/gul. Hvit blir for radikalt for meg :-D Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Crazyjoey@ jepp, er nettopp derfor jeg sier at jeg ikke er helt fornyød men min lillebror vart godt fornøyd med det da han er i rette alderen ( 14 år og lan hekta ) conflict@ hehe, er ikke mitt første kabinett i hvitt men tror det er det siste Endret 19. februar 2011 av ASGE Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Forstår det Du har ikke vurdert å bytte ut blått med svart a? Gå over med sandpapir for å få det jevnt og mattet ned, ta et par lag med grunning, og lakk med svart. Hvis du er ekstra hard, handler du matt hvit og matt svart, og lakker hele skiten på nytt. Matt hvit er fett ^^ Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 Tja, skal ha det i bakhodet men akkurat nå er jeg mest opptatt av Acciaio e Vetro etter det har jeg et prosjekt som inngår i at jeg skal kjøpe inn itx HK skal nemlig lage meg HTPC kan hende jeg tar opp tråden på dette prosjektet etter det men får se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå