Geir Einar Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 her er da Kommentartråden til Six Hundred modification si hva du syns med prosjektet og legg gjerne til noen forslag til hva som må gjøres Har noen små overaskelser på tur i dette prosjektet Link til Worklogg er i signaturen -ASGE Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Ser spennende ut! Gleder meg til å se hva du får til! Jeg tror forresten vi har samme skjerm. Fujitsu Siemens Flatron Wide 22". Lykke til! Endret 31. august 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 hehe takk, er like spent som deg for og si det sånn nei da har vi desverre ikke like. Jeg har LG Flatron L225ws Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Jeg husket ikke det eksakte navnet på modellen men jeg er ganske sikker på at de er nokså like med tanke på at baksiden og foten er helt lik. Er nok bare jeg som surrer, det er jo en LG-skjerm så klart. Det var maskinen som ble kjøpt med skjermen som var en Fujitsu Siemens Her er et bilde av min skjerm: http://www.diskusjon...ttach_id=358378 Endret 31. august 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 åja jo, vi har nesten samme skjerm bare at du har v2 av min for den har den buen med blått led lys min har bare lys nede i hjørnet liksom Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 update ! Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 Noen som vet hvor man kan få tak i uchannel molding? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Du må nok kjøpe fra utlandet. Det er veldig lite moddeutstyr å finne her i Norge, dessverre Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Kan bli spennende det der, til tross for at du skal modde verdens styggeste kabinett. Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 haha, jeg vet det ikke er noe så veldig lekkert nei, men det får gå. Har dem ikke noe som tilsvarer U channel molding i norge? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hvor mye trenger du? Har vel en meter elns liggende. Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 tror faktisk en meter holder. er bare for og dekke hullene jeg har kappa til Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Elfa har U-Channel Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 åja ! trodde dem ikke hadde slikt men takk for tipset:) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Hvis du betaler frakt + en brus, så skal du få en meter U-channel. Endret 5. september 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 er det svart gummi da? og en brus? 14kr elns? Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Ja, da har det seg slik at jeg ble sykt missfornøyd med lakkinga og har pga utplassering ikke fått gjort noe med det. men her er da videre planer framover. 1. ny lakkering i annen farge 2. ny plexi rute i matchende farge. 3. sleeving av samtlige kabler i kabinette. 4. diverse andre små mods. Jeg får Ny skjerm og skjermkort på tirsdag eller onsdag så stay tuned! eneste jeg spekulerer på så lang er fargen. skal jeg ta blå-hvit eller hvit+ en annen farge? eventuelt har du noen forslag på en to tonet farge combo? - ASGE Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Har tenkt på det men redd det skal bli stygt ;O pluss da må jeg bytte ut viftene/leddene i viftene. noen som har noen forslag på den fronten da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå