Svenn1 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) yupp... Da var pcn i box Takk for dere alle for hjelp av bygging av komponenter osv Ta en kikk på delene, vil gjerne høre noen tilbakemeldinger om hva dere synes om delene (til prisen) dette kommer vel til å kjøre nye spill på full grafikk, evt rask pc? Endret 31. august 2010 av Muggost Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Det er for sant... kampanje 749.- OCZ DDR3 PLATINUM XTC 4GB PC3-10666 (2X2GB) LOW VOLTAGE CL 7-7-7-20 ditt valg 779.- Kingston DIMM DDR3 4GB 1333MHZ CL9 Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Ikke fult så bra ram men, fungerer Lenke til kommentar
dePt Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hvorfor har du valgt m-atx kort og atx kabinett? Lenke til kommentar
Svenn1 Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 nå kommer hvorfor, og ''ikke bra'' -.- Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 OCZ-forsyningen kom dårlig ut i test hos [H]ardOCP, (crash and burn ved over 550W) så i grunnen ville jeg bytta den om du fortsatt kan. Lenke til kommentar
Svenn1 Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 adamlop anbefalte den.. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Bare mitt innspill. Men jeg ville aldri kjøpt noe som ikke gikk igjennom testene deres. (Eller andre anerkjente testsider). Nå koster den ikke så mye per watt som andre enheter i samme effektklasse da. Så alt er relativt. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) adamlop anbefalte den.. HVOR ? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1256804 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1256244 sist anbefalte jeg her med OCZ minne ! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1256804&st=0&p=16145876entry16145876 Endret 31. august 2010 av Gjest Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hvorfor har du valgt m-atx kort og atx kabinett? m-atx kabinett er for litt til denne pc'en Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 dersom du vil bytte noe av delene så send en mail til dustin å spørre om de går bra å bytte.. husk å sende med ordrenummer:) eg fikk bytta skjermkort me dem slik:) Lenke til kommentar
Svenn1 Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Er det noen problemer da?? Lenke til kommentar
Svenn1 Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Hvorfor har du valgt m-atx kort og atx kabinett? m-atx kabinett er for litt til denne pc'en Kabinettet er ATX , hovedkortet er m - atx passer helt greit i kabinettet.. sa jeg ikke hadde peiling på pcn Lenke til kommentar
Svenn1 Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Bare mitt innspill. Men jeg ville aldri kjøpt noe som ikke gikk igjennom testene deres. (Eller andre anerkjente testsider). Nå koster den ikke så mye per watt som andre enheter i samme effektklasse da. Så alt er relativt. jaja, lad et gå Jeg skal nå ikke bruke strømforsyningen sånn ekstremt. Skal ikke overklokke og slikt. Skal kun brukes til gaming og nettsurfing evt arbeid Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Muggost, dette er 5 tråden du har startet på 4 dager om akkuratt det samme. Kan du heller "bumpe" de gamle istedetfor og lage ny, på ny, på ny. Så har du alt samlet en plass og vi slipper forvirringer om hva som er blitt anbefalt av hvem hva hvor. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hvorfor har du valgt m-atx kort og atx kabinett? m-atx kabinett er for litt til denne pc'en Kabinettet er ATX , hovedkortet er m - atx passer helt greit i kabinettet.. sa jeg ikke hadde peiling på pcn At det passer er det vel lite tvil om, men når man først velger ATX kabinett velger man gjerne ATX-kort også. Men for all del, du velger selv. Ser heller ikke noen grunn til at du ikke kunne valgt m-atx kabinett. Det finnes flere kabinett som har plass til HD5850 om det var dette du mente ikke passet. Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Forsovet sant ang. mATX kort da de gjerne mangler litt av tingene som ATX/E-ATX kort tilbyr, men ikke kast det ut bare fordi det er mATX kort. Man må bare se hva man trenger. Unntakene er vel ROG Gene serien som er svært bra, men de koster svært mye også Lenke til kommentar
Svenn1 Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Dette kom opp, når jeg googlet det: Passer M-atx Hovedkort i ATX kabinett? svar: mATX-hovedkort kan monteres i ATX kabinett men ikke omvendt. Men pass på at Kabinettet støtter hovedkort i form m-atx - Å ja.. Kabinettet støtter m-atx Lenke til kommentar
torfinns Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 dePt sa: "At det passer er det vel lite tvil om, men når man først velger ATX kabinett velger man gjerne ATX-kort også." Jeg skjønner ikke logikken din i dette, det er jo tvert imot en fordel å ha et standard ATX-kabinett for å få større luftvolum og gjerne bedre luftflyt. I et m-ATX kabinett vil luftflyt og termiske egenskaper forverres. Og i tillegg er det mer hensiktsmessig å jobbe i et standardkabinett enn i et lite mATX. Maccan: tenker at ytelsesmessig vil det for majoriteten av brukere ikke være noen forskjell på mATX kontra standard ATX størrelse på hovedkort så lenge man er på samme brikkesett. Det man gjerne ser som forskjell er færre antall PCI-E spor som vanskeliggjør CF eller SLI. Samt er det vanlig med litt innsparing på strømstyring - dvs overklokking muligens ikke vil nå helt til topps. Ellers er utstyrsnivået overraskende likt mellom mATX til ATX/eATX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå