matematikern Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Sikkert tåpelig spørsmål, men jeg har irritert meg nok over dette nå... Kjøpte sony ericsson experia x10 mini i går, og nå blinker det grønne lyset hele tiden, og det er et @-tegn oppe i venstre hjørne. Hvordan blir jeg kvitt det??? På SE sine sider står det at det er fordi jeg har et tapt anrop eller en ny melding, men nummeret mitt har ikke blitt overført ennå, så det er jo ikke derfor... Noen som vet? Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Den blinkende dioden er et varsel om noe -- et eller annet -- og forskjellige varsler kan ha forskjellig farge. Du får vite hva det dreier seg om hvis du trekker ned statuslinjen, den linjen @-tegnet ligger på. Så trykker du på selve meldingen inne i varslingslisten, og kommer antakelig inn i mail-programmet ditt. Lenke til kommentar
matematikern Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Aha! Jeg fant det ut. Det var ny epost den varsla... Takk! Problem løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå