Gå til innhold

diskusjon.no guild/raidgroup/bg

39 stemmer

1. 1. Guildnavn

• diskusjon.no
      5
    • Diskusjon.wow
      6
    • Norske Nerder
      2
    • Pining for the Fjords
      4
    • Bare Moro
      0
    • Asbjørnsen & Moe
      5
    • Dovregubben
      12
    • Hordes of Norway
      1
    • Almost Heroes
      4

Anbefalte innlegg

Hvilken lvl er dere i?

Skal se om jeg kan skrape sammen penger til faction change etterhvert.

Jeg er bare lvl 29 og de fleste andre starter også fra bunn av. Så om det er lvl 80`s du skal ha over, har du litt tid til å spare penger. Forøvrig flott at flere blir med! :)

Selv vurderer jeg å sende over huntern min på lvl 71, men da blir det både faction og realm-change, og det koster rundt 370 kroner....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

behold retribution aura. Bruk devotion hvis du trenger den ekstra beskyttelsen.

Jepp, du er fortsatt nødt til å drikke, men det må de andre bare venne seg til. Sørg også for at det er du som puller.

På level 30 er det et protection talent som heter Blessing of Sanctuary som gir deg en del mana.

http://www.wowhead.com/spell=20911

er også et talent som gjør at du får mana når du blir healet.

Lenke til kommentar

behold retribution aura. Bruk devotion hvis du trenger den ekstra beskyttelsen.

Jepp, du er fortsatt nødt til å drikke, men det må de andre bare venne seg til. Sørg også for at det er du som puller.

På level 30 er det et protection talent som heter Blessing of Sanctuary som gir deg en del mana.

http://www.wowhead.com/spell=20911

er også et talent som gjør at du får mana når du blir healet.

Det blir nok en nyttig blessing, ikke lenge før nå. :)

Jeg følger en build som det er linka til på siden du linker til, endel å forholde seg til, men gjør jo ikke noe det. Dere må nok regne med en god dose tålmodighet om jeg skal være en av tank`ene i guildet, går litt i slow-modus for øyeblikket.... :)

Lenke til kommentar

hehe, hvis du trenger hjelp til tanking, så bare gi meg et vink, har tanket en del opp gjennom levlene, og du får ikke en bedre følelse enn når du har tanket din første instance.

Takker for det! :)

Jeg har tanket nå i Scarlet Monastery, det er jo veldig kort og greit. Men det blir litt å holde styr på syns jeg, er ikke helt komfortabel med rollen ennå. Dessuten virker det som om det forventes at en tank skal vite veien, selv om jeg ikke har kryssa av som dungeonguide. Og jeg mistenker en pally som var med en av rundene for å ha på Righteous Fury; han var ett lvl høyere enn meg, men fikk umiddelbar aggro selv om jeg hadde starta. Men sånn er det jo bare. Synd det virker som det er dårlig med gode drops i Scarlet Monastery, trenger virkelig et skjold som ikke kommer fra vendor. Her er jeg forøvrig: Angerboda . :)

Lenke til kommentar

omicron, er et par skjold i sm.

Er bare å sjekke pallyen om han har rf på. Og si det nå bare som det er. vet du ikke veien, så vet du den ikke. Husk at som tank er du litt konge på haugen. Men ikke vær douche. Og tenk på healer også. Alltid sjekk at hun har nok mana.

Konkulf, jeg antar du har spotify:

http://open.spotify.com/track/1dHFBVZ8XANT2t1vMX77Ns

Hvis du har spilt FFVII:

og selvsagt pendulum:

http://open.spotify.com/track/6tC2iHfUlzB2W4ntXXL2BH

Lenke til kommentar

omicron, er et par skjold i sm.

Er bare å sjekke pallyen om han har rf på. Og si det nå bare som det er. vet du ikke veien, så vet du den ikke. Husk at som tank er du litt konge på haugen. Men ikke vær douche. Og tenk på healer også. Alltid sjekk at hun har nok mana.

Det droppa et skjold i stad, og godt var det. Gikk et par dungeons, og det gikk mye bedre nå. Gruppa var i grunnen flinkere; de gikk ikke rundt på egenhånd å dro på seg mobs, så jeg hold aggro uten problemer. Prøver å følge med på mana, men jeg trenger det nesten like ofte som healer, så det ordner seg selv. :)

Nå bruker jeg Retribution aura, Blessing of Wisdom, Seal of Righteousness og Righteous fury. Av spells bruker jeg Jugdement of Light, Taunt, og Consecration. Ser egentlig ut som er skikkelig rot, men det gikk så bra i de to dungeonsa.

Syns Dovregubben var litt fint jeg å.... :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Alt annet enn "Of norway" "of the hordes" osv er bra, imo :p

Nå har jeg guild, men får se om jeg kommer over til dere for det sosiale. (Spiller aldri anyway)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg kan betale for guilden jeg, altså. Bare si hvem jeg skal sende pengene til.

edit: og beløp, men hai, jeg er fattig :D

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...