Gå til innhold

diskusjon.no guild/raidgroup/bg


  

39 stemmer

  1. 1. Guildnavn

    • diskusjon.no
      5
    • Diskusjon.wow
      6
    • Norske Nerder
      2
    • Pining for the Fjords
      4
    • Bare Moro
      0
    • Asbjørnsen & Moe
      5
    • Dovregubben
      12
    • Hordes of Norway
      1
    • Almost Heroes
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, samma med navn veit du, men sjøl finner jeg gjerne norrøne navn (ikke det at noen veit hvor de kommer fra; i dungeons blir jeg bare kalt Anger....) :)

 

Høstferie ja, det hørtes jo bra ut. Jaja, er helg i alle fall! :w00t:

 

Fikk et lite "problem" i stad; ikke et eneste shield på AH, og jeg som hadde tenkt å respecce til protection. Tenker det blir moro i dungeons når jeg som retribution begynner å neede på shields.... :)

Lenke til kommentar

Om jeg skal foreslå noe, vil jeg råde dere til å ikke lage et guild navn som inneholder "nerds", "horde", "norway" eller andre "cliché" linjer. Det fungerer som et guild navn for å få ting i gang, men jeg personlig ville ikke vært 100% komfortabel med å løpe rundt med "Norwegian Hordes" eller "Horde Nerds" / whatever over hodet...det blir LITT for svett i mine øyne :)

Jeg har ikke noe bedre forslag, for jeg suger på å opprette arena/guild navn, men skal poste noe om jeg har et forslag jeg synes er verdt å nevne :)

Lenke til kommentar

Jeg ser absolutt poenget ditt, og er i grunnen enig. :)

 

Endte forøvrig opp med å kjøpe et crappy shield hos en vendor; byttes ut i nærmeste dungeon (med litt flaks).

 

EDIT: Jeg har nå vært i noen dungeons som tank; og herregud jeg er ikke god. Ligger på tredjeplass på recount, og går tom for mana utrolig fort. Selv med Wisdom i stedet for Kings har jeg mana-problemer, og det virker som det hele tiden er folk som tar aggro, selv om jeg bruker Righteous Fury og Consecration så fort det er klart. Ellers bruker jeg kun jugdement of light. Hvor er feilen? :blush:

Endret av Omicron2
Lenke til kommentar

Nå har jeg veldig lite peiling på prot pala siden det er en god god stund siden jeg spilte det og jeg var low level mens jeg spilte.

 

Men Righteous Defense er en ganske grei ting å ha når de andre puller aggro og ikke du gjør så, og bruken av Holy spells er essensiell for å få threat :)

 

Du får nesten prøve deg frem, google litt osv.

Om Devotion Aura ikke hjelper deg noe særlig kan du prøve med Retribution Aura.

 

Og Consecration sluker mana, iallefall etter det jeg har opplevd :p

Lenke til kommentar

Blessing of wisdom, judgment of wisdom. På level 30 får du en ny blessing som hjelper deg med mana i talenttreet ditt. De andre må bare venne seg til at du må ha drikkepauser.

 

drit i recount. dps er ikke rollen din.

 

angående needing, når du ser at tank ikke needer, spør om det er greit at du needer for offspec, eller at du skal begynne å tanke.

 

når du mister aggro, bruk tauntsene dine.

Endret av Raijin
Lenke til kommentar

Jeg har prøv med Judgement of Wisdom og Blessing of Wisdom, men det monner bare ikke, særlig ikke siden jeg bruker consecration såpass mye for å prøve å holde aggro. Hva akkurat er det jeg får på lvl 30, husker ikke! :)

 

Jeg kjøpe et shield hos vendor, dårlige greier, men det får holde til jeg ser et bedre ett i dungeon.

 

Jeg har ikke prøvd å skifte aura, men kan jo ta en runde med retribution aura å prøve det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...