Gå til innhold

diskusjon.no guild/raidgroup/bg


  

39 stemmer

  1. 1. Guildnavn

    • diskusjon.no
      5
    • Diskusjon.wow
      6
    • Norske Nerder
      2
    • Pining for the Fjords
      4
    • Bare Moro
      0
    • Asbjørnsen & Moe
      5
    • Dovregubben
      12
    • Hordes of Norway
      1
    • Almost Heroes
      4


Anbefalte innlegg

Hvor organisert ønsker dere at dette skal være?

 

Hvis det er ønskelig kan jeg mekke meg en dk og skaffe litt gull til oss med lavt level.

 

Det hadde vært fint å få en oversikt over hvem som vil være heals, tanks eller dps.

 

Jeg ønsker å være dps, men kan tanke hvis det ikke er andre tanks.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil være dps med paladinen min. Jeg har såvidt prøvd å være tank med en annen paladin, men syns ikke jeg kjenner dungeons godt nok. Syns i grunnen jeg er litt for nybegynner til å være tank. :)

 

Jeg ser på dette guildet som et casual-guild, men håper det blir en god del spilling som gruppe. Har lest om endel guilds som er skikkelig hard-core, hvor folk blir kasta ut dersom de har vært fraværende en gang eller fem. Sånt er jeg lite interessert i.

 

Når det gjelder gull er ikke det noe stort problem tror jeg, jeg syns det er ganske lett å skaffe gull på Outland-servern. Ting koster jo tilsvarende, men skal jo ikke kjøpe så mye. Jeg har samle rundt 200 gull på min lvl 29 paladin, og da har jeg ikke prøvd; bare solgt det jeg kommer over og tatt med copper og tin der jeg ser det. Veit at 200 gull er ingenting, men i forhold til tiden det tok på Vek`nilash for samme beløpet er det mye, fort. :)

 

EDIT: Jeg KAN være tank, men det innebærer at alle har stor forståelse for min manglende spilleerfaring og annen uvitenhet.... ;) . Ikke ideelt, men jeg KAN.

Endret av Omicron2
Lenke til kommentar

Jeg er gjerne healer på min priest, har for øyeblikket en build som har 3 poeng i spirit tap og resten i holy. Ingen problem å heale slik, men mana regen suger for øyeblikket(lvl18).

Har en priest lvl80 på Bladefist serveren som jeg healer med som disc så har en del erfaring.

Har også tanket med druid, paladin og dk.

 

Hordes of Norway stemmer jeg for som guild navn. Eller skal vi ikke ha et navn som viser til nasjonalitet?

Lenke til kommentar

Jeg er gjerne healer på min priest, har for øyeblikket en build som har 3 poeng i spirit tap og resten i holy. Ingen problem å heale slik, men mana regen suger for øyeblikket(lvl18).

Har en priest lvl80 på Bladefist serveren som jeg healer med som disc så har en del erfaring.

Har også tanket med druid, paladin og dk.

 

Hordes of Norway stemmer jeg for som guild navn. Eller skal vi ikke ha et navn som viser til nasjonalitet?

Hordes of Norway; det like jeg! :)

Lenke til kommentar

Hvor organisert ønsker dere at dette skal være?

 

Hvis det er ønskelig kan jeg mekke meg en dk og skaffe litt gull til oss med lavt level.

 

Det hadde vært fint å få en oversikt over hvem som vil være heals, tanks eller dps.

 

Jeg ønsker å være dps, men kan tanke hvis det ikke er andre tanks.

 

hehe, min lvl 73 Warrior sitter på 1.5k gull, så det er ikke noe problem.

 

bare å spørre Wornal in-game om dere trenger litt penger :)

Lenke til kommentar

Omicron, har du lyst å lære å tanke? Dette er jo en fin anledning, hvor du er omgitt av vennlige, tålmodige mennesker (sntar jeg :p )

Ja, du sier noe. Jeg syns nok det er litt skummelt, men når vi har blitt en gjeng som spiller på samme lvl kan jeg godt respecce som protection. Det er jo mange fordeler med å være tank; tenker på køer osv...... :)

 

Bare for å si det sånn, tanking som Paladin er den letteste typen tanking i spillet, du trykker et par knapper, så har du full aggro fra alle mobs.

 

Sorry for dobbelpost.

Lenke til kommentar

Omicron, har du lyst å lære å tanke? Dette er jo en fin anledning, hvor du er omgitt av vennlige, tålmodige mennesker (sntar jeg :p )

Ja, du sier noe. Jeg syns nok det er litt skummelt, men når vi har blitt en gjeng som spiller på samme lvl kan jeg godt respecce som protection. Det er jo mange fordeler med å være tank; tenker på køer osv...... :)

 

Bare for å si det sånn, tanking som Paladin er den letteste typen tanking i spillet, du trykker et par knapper, så har du full aggro fra alle mobs.

 

Sorry for dobbelpost.

Ja, det er vel sant det; med Righteous Fury og Consecration er vel mye gjort for å holde aggro. :)

Lenke til kommentar

Stemmer for Hordes of Norway jeg og, likte det navnet :)

Nå er det jo høstferie imorgen så da er det masse tid til gaming :dribble:

Hordes of Norway er kjempenavn! :)

 

Lurer på om det er høstferie på NTNU....det må jeg nesten finne ut. Er farlig nær å skrive om paladins i ei oppgave om nasjonsbygging i Norge og Tyskland. Kunne jo vært moro å se hva lærern syns om det..... :whistle:

Lenke til kommentar

Kanskje det er like greit å skjære igjennom?

 

De som syns Hordes of Norway er ok, skriver det. De andre skriver nei takk og kommer med forslag. Dersom det ikke er kommet "negative" tilbakemeldinger til kl. 23.00 i kveld, lager jeg en guildcharter under det navnet. Det er ikke så farlig for meg, er jo bare et navn. Og skulle jeg lage charter og det kommer negative tilbakemeldinger etterpå, er det jo bare å lage en ny.

 

Så, meninger takk!! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Har en 80 rogue der. Legg til keyword (svært inaktiv, men..) om dere trenger bags o.l.

 

EDIT: Navn kan jo være alt fra Diskusjon.wow (som IRC kanalen diskusjon.no har) til heffalumpene. Poeng: Hordes of norway hørtes jalla ut.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...