Gå til innhold

diskusjon.no guild/raidgroup/bg


  

39 stemmer

  1. 1. Guildnavn

    • diskusjon.no
      5
    • Diskusjon.wow
      6
    • Norske Nerder
      2
    • Pining for the Fjords
      4
    • Bare Moro
      0
    • Asbjørnsen & Moe
      5
    • Dovregubben
      12
    • Hordes of Norway
      1
    • Almost Heroes
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje det hadde vært bra med en oversikt i første post over antall spillere så langt, server osv. Jeg måtte lese en del innlegg før jeg fant ut hvilken server det gjaldt :p

I første post var det ingen spillere eller server valgt. Poenget med tråden var å finne ut om det var noe interesse for et diskusjon.no-guild og i så fall hvor man skulle holde til. :)

 

EDIT: ser nå at post 1 er oppdatert. :)

Endret av Omicron2
Lenke til kommentar

førsteposten er oppdatert!

 

Tja, hvilke navneforslag har dere?

 

diskusjonn.no kunne jo funke. Men det er litt traust synes jeg.

Kunne jo kalt oss Norske forumtroll eller Eric the Viking, men det er jo litt useriøst.... :new_woot:

 

Uansett er ikke guildnavnet så viktig for min del, men det er jo litt gøy at det klinger godt da. :)

 

EDIT: Personlig har jeg ikke så veldig sans for guild-navn av typen "Deathkillers from hell", "We eat you alive", "Blooddrinkers" osv......

Endret av Omicron2
Lenke til kommentar

Kanskje det hadde vært bra med en oversikt i første post over antall spillere så langt, server osv. Jeg måtte lese en del innlegg før jeg fant ut hvilken server det gjaldt :p

I første post var det ingen spillere eller server valgt. Poenget med tråden var å finne ut om det var noe interesse for et diskusjon.no-guild og i så fall hvor man skulle holde til. :)

 

EDIT: ser nå at post 1 er oppdatert. :)

 

Så sant, men det så nesten ut som dere hadde fått gang på noe, så tenkte det var enklere for andre i fremtiden å få infoen de var ute etter i første post enn langt uti :p

 

Hva med killerfromhell? Hysterisk dårlig :!:

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

førsteposten er oppdatert!

 

Tja, hvilke navneforslag har dere?

 

diskusjonn.no kunne jo funke. Men det er litt traust synes jeg.

Kunne jo kalt oss Norske forumtroll eller Eric the Viking, men det er jo litt useriøst.... :new_woot:

 

Uansett er ikke guildnavnet så viktig for min del, men det er jo litt gøy at det klinger godt da. :)

 

EDIT: Personlig har jeg ikke så veldig sans for guild-navn av typen "Deathkillers from hell", "We eat you alive", "Blooddrinkers" osv......

For å spille litt på det første forslaget ditt ...

 

Hva med "Norwegian Trolls"? Selv om ikke alle har rolla troll-chars. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...