Gå til innhold

diskusjon.no guild/raidgroup/bg


  

39 stemmer

  1. 1. Guildnavn

    • diskusjon.no
      5
    • Diskusjon.wow
      6
    • Norske Nerder
      2
    • Pining for the Fjords
      4
    • Bare Moro
      0
    • Asbjørnsen & Moe
      5
    • Dovregubben
      12
    • Hordes of Norway
      1
    • Almost Heroes
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere som har startet, hvor langt er dere kommet?

Min paladin er nå lvl 20. Jeg har ikke fått spilt så mye, har to oppgaver på universitetet som skal inn uka som kommer. :)

 

En ting jeg har lagt merke til, og som er veldig forskjellig fra den "vanlige" servern min, er at det er så få ting på AH, og at det er høye priser. Jeg ser ofte gjennom AH for å se etter våpen og armor; det blir ikke til at jeg bruker "need" i dungeon, så jeg må følge med på AH. Og jeg syns det er veldig lite utvalg på AH på Outland. Men kanskje det bare er akkurat nå, hva veit jeg.. :)

Lenke til kommentar

Misforsto jeg, eller sa du nettopp at du aldri needer på ting men kjøper heller på AH? :dontgetit:

kremt...altså....vel....det er riktig ja. Jeg needer aldri. Det har ikke vært noe problem så langt heller, syns i grunnen jeg stort sett er i grupper som kjører Greed rund baut, så får da en god del items jeg kan bruke. Dessuten blir det jo endel dungeons; de samme, så får endel av utstyret mitt derfra. Men ja; jeg har brukt AH mye, men som sagt; på min "vanlige" server har utvalgt vært bra og prisene helt ok, så det har ikke gjort meg så mye. :blush:

 

EDIT: Uansett; på Outland-servern blir jeg nødt til å neede ser jeg, eller blir jeg sittende med altfor crapy gear.

Endret av Omicron2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...