Gå til innhold

diskusjon.no guild/raidgroup/bg


  

39 stemmer

  1. 1. Guildnavn

    • diskusjon.no
      5
    • Diskusjon.wow
      6
    • Norske Nerder
      2
    • Pining for the Fjords
      4
    • Bare Moro
      0
    • Asbjørnsen & Moe
      5
    • Dovregubben
      12
    • Hordes of Norway
      1
    • Almost Heroes
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel snakk om å rolle på en random server med diskusjon.no-folka om jeg har forstått rett.

 

Jeg personlig holder til på Vek'nilash, Horde :)

Jeg spiller også på Vek`nilash, har karakterer på begge sider, så blir gjerne med om det faller seg slik. En ting jeg lurer på; kan jeg lage karakterer på forskjellige servere, eller må jeg holde meg til Vek`nilash når jeg først har valgt det? :)

Lenke til kommentar

Ja, du vil få opp en oversikt over realms. Å flytte karakterer fra serveren du spiller på nå til en annen koster penger. Skal du skifte faction så koster det ekstra i tillegg til flyttingen.

 

Er ikke sikker på hva kostnaden er for flytting/factionchange er for tiden, men det skulle vel være enkelt å finne ut av via battle.net kontoen din.

Endret av Heseblesen
Lenke til kommentar

Jeg har akkurat laget et guild på Vek`nilash; "Pining for the fjords".

Bare jeg og ei venninne (norsk) som er medlemmer der, jeg lagde det bare for moro skyld, og for å gjøre det lettere for oss å bytte items. Vi har ikke noe gull eller noe særlig med items; noen få grønne er det hele. Dette guildet kan godt brukes som diskusjon.no-guild om noen skulle ønske det (men jeg har planer om å fortsette som guildmester selv om jeg ikke har snøring på hverken guildbruk eller wow....). Tenkte jeg kunne nevne det i alle fall, jeg blir uansett med til den servern som velges her inne. :)

 

EDIT: Guildet på Alliance-siden.

Endret av Omicron2
Lenke til kommentar

Har ikke lest hele denne tråden enda, men liker ideen bak en helnorsk WoW guild. Jeg kan være interessert med en eller annen character jeg har, men kun om det blir Horde, og aller helst på en PvP realm.

 

Send meg en PM når dere bestemmer dere for realm, guild navn osv så får jeg se hva det blir til.

 

Edit: Vek'nilash...forbinder den med en Warrior film jeg så i Vanilla...en Warrior med Sulfuras i PvP :)

Endret av Necleto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...