Gå til innhold

diskusjon.no guild/raidgroup/bg


  

39 stemmer

  1. 1. Guildnavn

    • diskusjon.no
      5
    • Diskusjon.wow
      6
    • Norske Nerder
      2
    • Pining for the Fjords
      4
    • Bare Moro
      0
    • Asbjørnsen & Moe
      5
    • Dovregubben
      12
    • Hordes of Norway
      1
    • Almost Heroes
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært litt "afk" de to siste dagene. Driver med et helt annet prosjekt i WoW - soloe Molten Core som Hunter :p So far er Lucifron, Magmadar, Gehennas, Shazzrah og Baron Geddon krysset av, Garr og Sulfuron er litt trøblete :)

Anyway, over til on-topic; har dere fått guilden opp, eller venter vi/dere enda på noe(n)? :)

Lenke til kommentar

De nærmeste dagene blir det nok ikke allverden med spilling på meg; crp over 200, feber og 4 gram Apocilin på tom mage, hakke spist eller søvi siden fredag.....jadda....tror jeg veit hvor jeg er i natt.... :cry:

 

(godt å klage litt her inne også, familien blir på en måte litt leie etter hvert... ;) )

 

 

Dovregubben er ok for meg (som sagt, spiller liten rolle igrunn).

Lenke til kommentar

Kom på et guild nanvn nå som jeg personlig synes kunne vært bra: Norvegia.

Norvegia, noe av det "norskeste" man får tak i, samtidig som det lyder bra og får frem poenget med at man er norsk :)

 

Edit: Ser nå at noen har lagd guild allerede. Disregard this :p

Endret av Necleto
Lenke til kommentar

Da har guilden vært oppe i et par dager, og vi er nå 9 members :)

Guilden heter som sagt Dovregubben, så hvis du vil bli med er det bare å whispre noen som er online, alle members kan invite.

 

Level på folk i guilden varierer fra 1-80, så gode muligheter for å finne en queste/dungeon-kompis hvis du er interessert :)

Føler også at vi har en god tone i guilden!

Lenke til kommentar

Hva skjedde egentlig med den på Sylvanas? :p

 

Så ikke at noen hadde svart på denne. Det som skjedde med <Drøm> var rett og slett at flesteparten hadde en ganske tight schedule IRL så vi fikk nesten aldri spilt (les: raida) ilag, og siden det var mange mains der så er ikke det holdbart i lengden så vi skilte egentlig lag. Noen av oss endte opp på Frostmane, under <Entourage>, men nå har jeg vært inaktiv i 11 måneder (og kanskje enda lengre om Blizzard ikke kjapper seg litt) så jeg har ikke peiling på hva som skjer/har skjedd. :wee:

 

Kommer veldig mye an på hvor mye folk legger i charactersa sine hvor suksessfull denne guilden blir. Er det kun alts som folk spiller en gang i halvåret så blir det nok mindre suksess. En fin miks er det man burde ende opp med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...