Gå til innhold

diskusjon.no guild/raidgroup/bg

39 stemmer

1. 1. Guildnavn

• diskusjon.no
      5
    • Diskusjon.wow
      6
    • Norske Nerder
      2
    • Pining for the Fjords
      4
    • Bare Moro
      0
    • Asbjørnsen & Moe
      5
    • Dovregubben
      12
    • Hordes of Norway
      1
    • Almost Heroes
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært litt "afk" de to siste dagene. Driver med et helt annet prosjekt i WoW - soloe Molten Core som Hunter :p So far er Lucifron, Magmadar, Gehennas, Shazzrah og Baron Geddon krysset av, Garr og Sulfuron er litt trøblete :)

Anyway, over til on-topic; har dere fått guilden opp, eller venter vi/dere enda på noe(n)? :)

Lenke til kommentar

Da kan man like kalle guilden "Kjært barn har ingen navn" elns? :p

Nei, lederne får komme frem til noe de ønsker å bære med seg, send meg gjerne en PM her på forumet når guilden er oppe. Kommer ikke til å orke å levle uten guild tror jeg, så avventer til ting har kommet opp :)

Lenke til kommentar

Skal jeg bare lage en guild som heter Dovregubben?

Det som leder avstemningen så langt, og det viktigste er vel at vi er samlet, ikke at vi har det råeste guild navnet? :p

Og hvis det viser seg at mange er misfornøyde kan vi vel alltids lage en ny guild.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Kall den diskusjon DOT wow?

Er jo som sagt bare å lage, også lage på nytt når flere kommer inn, så kan man heller diskutere noe over guildchat?

Lenke til kommentar

De nærmeste dagene blir det nok ikke allverden med spilling på meg; crp over 200, feber og 4 gram Apocilin på tom mage, hakke spist eller søvi siden fredag.....jadda....tror jeg veit hvor jeg er i natt.... :cry:

(godt å klage litt her inne også, familien blir på en måte litt leie etter hvert... ;) )

Dovregubben er ok for meg (som sagt, spiller liten rolle igrunn).

Lenke til kommentar

Da har jeg flyttet over min 80 BE paladin tank med masse heirlooms :)

Lagde meg akkurat en level 1 warlock som heter 'Droobins'.

Og navn på guild spiller liten rolle for min del også. Bare lag noe så vi får samlet oss.

Lenke til kommentar

Kom på et guild nanvn nå som jeg personlig synes kunne vært bra: Norvegia.

Norvegia, noe av det "norskeste" man får tak i, samtidig som det lyder bra og får frem poenget med at man er norsk :)

Edit: Ser nå at noen har lagd guild allerede. Disregard this :p

Endret av Necleto
Lenke til kommentar

Da har guilden vært oppe i et par dager, og vi er nå 9 members :)

Guilden heter som sagt Dovregubben, så hvis du vil bli med er det bare å whispre noen som er online, alle members kan invite.

Level på folk i guilden varierer fra 1-80, så gode muligheter for å finne en queste/dungeon-kompis hvis du er interessert :)

Føler også at vi har en god tone i guilden!

Lenke til kommentar

Hva skjedde egentlig med den på Sylvanas? :p

Så ikke at noen hadde svart på denne. Det som skjedde med <Drøm> var rett og slett at flesteparten hadde en ganske tight schedule IRL så vi fikk nesten aldri spilt (les: raida) ilag, og siden det var mange mains der så er ikke det holdbart i lengden så vi skilte egentlig lag. Noen av oss endte opp på Frostmane, under <Entourage>, men nå har jeg vært inaktiv i 11 måneder (og kanskje enda lengre om Blizzard ikke kjapper seg litt) så jeg har ikke peiling på hva som skjer/har skjedd. :wee:

Kommer veldig mye an på hvor mye folk legger i charactersa sine hvor suksessfull denne guilden blir. Er det kun alts som folk spiller en gang i halvåret så blir det nok mindre suksess. En fin miks er det man burde ende opp med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...