Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Smerter, fremside lår

Gjest John

Anbefalte innlegg

Hei, er 15 år, snart 16.

For ca to år siden kjente jeg etter en liten fjelltur smerter i låret. Regnte med det ville bli bedre etterhvert, men det ble det ikke. Gikk til to forskjellige leger, en for ca 4-5 måneder siden som gav meg en slags salve for å smøre på, og sa det mest sannsynlig var en strekk og at den ville heles i løpet av noen uker.

Har nå fortsatt samme smerter. Noen med tips til hva jeg skal gjøre? Er dette en strekk, i så fall burde vel den vært borte nå? Er det en mindre ting som går av etter noen år, noen som har informasjon om hva som kan være mulig tilfelle her?

Når jeg går normalt kjenner jeg det bare såvidt, ikke at det plager i det hele tatt. Dog kjenner jeg det godt for eksempel hvis jeg tar foten (høyre i dette tilfelle) opp og vrir litt på det, eller bare strammer, da kjenner jeg smertene godt. Holder ikke på med noen idretter, men er aktiv utenom m forskjellige sporter annenhver dag.

Takk på forhånd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...