michael691 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg har et veldig ustabilt og sugen WLAN kort. Hver gang jeg starter PC'en på nytt eller når den kommer fra ventemodus må jeg deaktivere og aktivere kortet igjen. Finner ingen nyere drivere til denne. Så lurte på om noen kan lage et .bat script som resetter/deaktiverer-aktiverer kortet. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Dersom XP: Sørg for at ikonet vises i taskbaren nede til høyre Høyreklikk dette ikonet og velg Repair/Reparer Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Er W7. Og er klar over slikt Jeg er ganske advanced mtp windows. Men driveren er bugga, og finner ikke noe annet alternativ en et bat script som disabler/enabler alle nettverkskorta. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Fikk det til netsh interface set interface "Wireless Network Connection 10" DISABLED netsh interface set interface "Wireless Network Connection 10" ENABLED Det kjøres på oppstart av windows. Problem solved Takk anyway Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå