Beloww Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Ikke mange månedene igjen til jeg er 16, så lurte på om det fins noen steder som tattoverer folk under 18 ? Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Nei, ingen seriøse vertfall. Lenke til kommentar
laxs Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 faktisk så vet jeg om en som fikk i norge når hu var 16 med foreldrene sine men det var noen år tilbake vet ikke om reglene har forandret seg siden den gangen. Ellers må du vel isåfall være i utlandet eller kjenne en som tattoverer eller noe sånnt. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Ikke mange månedene igjen til jeg er 16, så lurte på om det fins noen steder som tattoverer folk under 18 ? Med samtykke av foreldre tror jeg du kan gjøre det hvor som helst, men det er jo garantert flere steder som driter i hvor gammel du er. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Det finnes masse steder du kan tatovere deg når du er under 18, men de seriøse studioene har 18-årsgrense. Med andre ord vil jeg anbefale deg å vente et par år. Ellers er det sikkert greit å stille sånne spørsmål her. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg ville ventet, med mindre det er noe du brenner for. Jeg har hatt lyst på tattis siden jeg var 15 år gammel, og jeg er nå 20 år og har fortsatt syykt lyst men klarer ikke finne noe jeg har likt i over ett års tid ennå. Merke for livet, pass på hva du gjør. Ganske standard svar, men det stemmer ofte.. Akkurat nå er jeg glad for at jeg ikke tok de tattoveringene jeg hadde lyst på da jeg var 16 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå