HGTtec Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hei, Jeg har nettopp klart å ødelegge USB portene frampå en Coolermaster HAF X, som jeg nettopp kjøpte. Jeg trenger ny(e) USB porter frampå, fordi de jeg har nå er jo ødelagt, så jeg har søkt litt rundt, men jeg finner ingen data/pc kabinett reperatør i bergens- området. Så jeg spør dere: Vet dere om noen som kan fikse USB-portene? de trenger altså å bli byttet ut ! Lenke til kommentar
War Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Kan du ta et bilde? Det koster fort like mye som kabinettet om man skal fikse sånt. Jeg ville ha tatt av usb med kabel som følger med hovedkort til å ha i sporene bak for å så bytte ut usbene forran med de om kablene er lange nok. Det er iallefall samme kontakt på hovedkortenden. Lenke til kommentar
HGTtec Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 (endret) det ser kanskje ikke så gale ut, men ingen av de virker , hvis dere ser i den øverste, så ser dere at den mangler en sånn bit som går inn i USB'en du stikker inn ! Endret 31. august 2010 av HGTtec Lenke til kommentar
HGTtec Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 kjeft svenn <3 Lenke til kommentar
War Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Reparere går neppe , er alle pinnene der kan du lime på plastbiten igjen. Beste er å bytte ut med en ny 2ports selv. For eks lodde av en på en skrap-pc på dynga eller noe du har liggende. Billigeste er å trekke en hub fra en port bak og bare drite i portene. Superlim på plastbiten / ny bit for å så sette den på vil nok fungere. Endret 1. september 2010 av War Lenke til kommentar
Svenn1 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Kan no bare være at usb'en bare har eika seg innover (kjedde med min gamle pc) åpne opp hele hovedkortet for å så skru opp Usb(boxen) Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) http://www.coolermaster.nl/shop/product_info.php?cPath=88&products_id=669 Top panel til HAF X Frakten er ikke super ille heller EDIT: kanskje greiere med denne http://www.coolermaster.nl/shop/product_info.php?cPath=88&products_id=667 Endret 1. september 2010 av Maccan Lenke til kommentar
HGTtec Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 @Maccan Tusen takk :-D! akkuratt hva jeg trengte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå