Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har kjøpt en 41 giga disk (IBM av den serien som klikka) nå er det tredje gangen jeg sender inn disken pga av den klikker hvor mange ganger må det til for at jeg kan få bytte eller få pengene tilbake noen som vet det ?

Kjøpte du den etter 1. Juli ifjor (tror jeg det var) har butikken 2 forsøk på fikse varen før du kan kreve nytt produkt. Mener det var noe slikt.

Lenke til kommentar

hi jeg har fått retur/ men den har klikka også den nye (samme feil og den finn feil på psdata og di sender en ny en)(+ for psdata)

så dette er tredje gangen hd har klikka og jeg er nødt til og sende den inn

men jeg er lei av at harddisken(e) klikker og er nødt til og sende tilbake heletida

Lenke til kommentar
hi jeg har fått retur/ men den har klikka også den nye (samme feil og den finn feil på psdata og di sender en ny en)(+ for psdata)

så dette er tredje gangen hd har klikka og jeg er nødt til og sende den inn

men jeg er lei av at harddisken(e) klikker og er nødt til og sende tilbake heletida

Skriv til PSData det du nettopp har skrevet her, og de kan sikkert sende deg en annen disk fra IBM eller et annet merke. Det skulle ikke være noe problem, denne butikken er ganske serviceinnstillt.

Lenke til kommentar
jeg spurte om deg siste gang jeg leverte inn og si så at det var forsent pga angrerett og divere

Ok. men det skulle ikke være noe problem siden du nå har den tredje disken hos deg og de er enige med deg at det har vært feil på alle sammen. Du får event. mase litt på dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...