Gjest member-63169 Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 Kjøper vanligvis sko når det er salg, opp til slike som har kostet ca 1000 kr. Problemet er at jeg sitter igjenn med dårlige kvalitetserfaringer på alt! j**la kina kvalitet alt sammen i alle butikker; Bianco, DNA, skatesko, you name it. De siste jeg har nå ser ut som de er funnet på en bosshaug, har brukt dem 3 mnd. Noen som har tips om noe bra sko/skobutikker? helst ikke joggesko, er 24 år. Trenger ikke være noe spesielt merke, bare de holder litt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 www.herringshoes.co.uk R.M. Williams boots http://www.styleforum.net/showthread.php?t=12201 Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 Ahh! youre the man! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Du kan jo sjekke ut Agnar Sko i Bogstadveien, Valkyrien Skomagasin AS i Valkyriegata 3 og Grændsens Skotøimagazin. Edit: Hvis du bor eller har muligheten til å dra inn til Oslo da. Endret 1. september 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 De skoene med best kvalitet etter min mening er Ecco. Når du kaster dem, er det nok forde du er lei dem, ikke for at dem er istykker. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 De skoene med best kvalitet etter min mening er Ecco. Når du kaster dem, er det nok forde du er lei dem, ikke for at dem er istykker. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 De skoene med best kvalitet etter min mening er Ecco. Når du kaster dem, er det nok forde du er lei dem, ikke for at dem er istykker. Og det forteller hvor mye du vet om sko. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 De skoene med best kvalitet etter min mening er Ecco. Når du kaster dem, er det nok forde du er lei dem, ikke for at dem er istykker. Og det forteller hvor mye du vet om sko. Ja! Har hatt utrolig mang par sko igjennom årene, men jeg glemmer aldri Ecco paret mitt som jeg hadde i 10år. De ble brukt på jobben, sparke fotball og til daglig bruk. Greit nok var de slitt etter 10år med daglig bruk, men mer kan jeg ikke forlange. Si meg hvilke andre sko som tåler dette? du som har peiling. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Jeg kan si så mye som at det paret jeg hadde fra Ecco ikke klarte seg igjennom en julebordsesong før sålen løsnet. Jeg vil også tørre å påstå at samtlige sko du finner på linkene jeg postet lengre oppe er av bedre kvalitet. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 De skoene med best kvalitet etter min mening er Ecco. Når du kaster dem, er det nok forde du er lei dem, ikke for at dem er istykker. Og det forteller hvor mye du vet om sko. Ja! Har hatt utrolig mang par sko igjennom årene, men jeg glemmer aldri Ecco paret mitt som jeg hadde i 10år. De ble brukt på jobben, sparke fotball og til daglig bruk. Greit nok var de slitt etter 10år med daglig bruk, men mer kan jeg ikke forlange. Si meg hvilke andre sko som tåler dette? du som har peiling. Hvilken som helst sko med goodyear welt eller tilsvarende. Ecco limer på sålen, og bruker skinn i forferdelig kvalitet, i tillegg til at skoene antagelig er laget i en maskin i Kina. Ikke akkurat en kvalitetsskomaker. Og det må jo sies at Ecco antagelig lager de styggeste skoene i manns minne. Jeg gikk gjennom ALLE skoene på nettsiden deres, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke fant et eneste par jeg ville hatt på føttene, om jeg så fikk betalt for det. 1 Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Klassisk diskusjon.no diskusjon, ender alltid i krangel... kvalitet i en butikk varierer mye, de skone jeg fikk byttet til i dag (garanti) er laget i portugal istedenfor kina. har mer tro på de. Neste gang tror jeg at jeg sjekker den siden. Jeg tror generelt at alt av sko +litt til, som selges i norge i kjente butikkjeder er dritt! inkludert det svindyre timberland, lacoste osv. Kun kina dritt det meste. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Timberland har faktisk ganske god kvalitet. Ihvertfall de typiske bootsene deres. Men du har helt rett i at nesten samtlige sko du finner i butikk i Norge er dritt med dårlig skinn og limt såle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå