Gå til innhold

På jakt etter vanlige sko med god kvalitet.


Gjest member-63169

Anbefalte innlegg

Gjest member-63169

Kjøper vanligvis sko når det er salg, opp til slike som har kostet ca 1000 kr.

Problemet er at jeg sitter igjenn med dårlige kvalitetserfaringer på alt! j**la kina kvalitet alt sammen i alle butikker; Bianco, DNA, skatesko, you name it. De siste jeg har nå ser ut som de er funnet på en bosshaug, har brukt dem 3 mnd.

Noen som har tips om noe bra sko/skobutikker? helst ikke joggesko, er 24 år.

Trenger ikke være noe spesielt merke, bare de holder litt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De skoene med best kvalitet etter min mening er Ecco.

 

Når du kaster dem, er det nok forde du er lei dem, ikke for at dem er istykker.

Og det forteller hvor mye du vet om sko.

Ja!

Har hatt utrolig mang par sko igjennom årene, men jeg glemmer aldri Ecco paret mitt som jeg hadde i 10år. De ble brukt på jobben, sparke fotball og til daglig bruk.

Greit nok var de slitt etter 10år med daglig bruk, men mer kan jeg ikke forlange.

 

Si meg hvilke andre sko som tåler dette? du som har peiling.

Lenke til kommentar

De skoene med best kvalitet etter min mening er Ecco.

 

Når du kaster dem, er det nok forde du er lei dem, ikke for at dem er istykker.

Og det forteller hvor mye du vet om sko.

Ja!

Har hatt utrolig mang par sko igjennom årene, men jeg glemmer aldri Ecco paret mitt som jeg hadde i 10år. De ble brukt på jobben, sparke fotball og til daglig bruk.

Greit nok var de slitt etter 10år med daglig bruk, men mer kan jeg ikke forlange.

 

Si meg hvilke andre sko som tåler dette? du som har peiling.

 

Hvilken som helst sko med goodyear welt eller tilsvarende.

 

Ecco limer på sålen, og bruker skinn i forferdelig kvalitet, i tillegg til at skoene antagelig er laget i en maskin i Kina. Ikke akkurat en kvalitetsskomaker.

 

Og det må jo sies at Ecco antagelig lager de styggeste skoene i manns minne. Jeg gikk gjennom ALLE skoene på nettsiden deres, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke fant et eneste par jeg ville hatt på føttene, om jeg så fikk betalt for det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest member-63169

Klassisk diskusjon.no diskusjon, ender alltid i krangel... kvalitet i en butikk varierer mye, de skone jeg fikk byttet til i dag (garanti) er laget i portugal istedenfor kina. har mer tro på de. Neste gang tror jeg at jeg sjekker den siden. :)

Jeg tror generelt at alt av sko +litt til, som selges i norge i kjente butikkjeder er dritt! inkludert det svindyre timberland, lacoste osv. Kun kina dritt det meste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...