ruploz Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Har den første utgaven av 60gb ps3 liggende + 12 spill, 2 spaker og 2 gitarer (til guitar hero), og vurderer å selge den. har aldri hatt problemer med den, og alt er så å si i strøken stand. hvor mye kan jeg forvente å få solgt dette for? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) 2000-3000. Men er du lur så leter du på nettet, Finn feks og ser hva prisen på lignende pakker ligger på. Endret 31. august 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 trur nok du får mer enn 2000-3000 for den pga det er mange som digger bc'n og slimmen går jo for 2500 ellerno,så 3500 for bare ps3 bør gå glatt,pluss 12spill vil jo bli jo fett,muligens 5000 ellerno,er sikkert noen som er uenige,men kommer jo litt annpå hvilke spill da. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 5000 tusen??!! Er du morsom? Meget mulig at det er noen som digger bakoverkomp, og ja er en del spill han har med, men nevertheless så er det en gammel maskin, som er mye brukt ( ja ser at han skriver at den er strøken) men uansett. Du kan jo såklart legge den ut på feks Finn.no til 5000.- og se hvor mange henvendelser du får på den prisen, regner ikke med at det blir særlig mange. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 For meg ville jeg har solgt for 500kr mer enn den dyreste utgaven av slim. Kanskje litt høyere om det er lite å finne på Finn.no Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 5000 tusen??!! Er du morsom? Meget mulig at det er noen som digger bakoverkomp, og ja er en del spill han har med, men nevertheless så er det en gammel maskin, som er mye brukt ( ja ser at han skriver at den er strøken) men uansett. Du kan jo såklart legge den ut på feks Finn.no til 5000.- og se hvor mange henvendelser du får på den prisen, regner ikke med at det blir særlig mange. jeg kjøpte meg min 60gb for 5000 med 5-6 spill,og singstar bullshittet som følgte med og kontroller. For mange er BC mye verdt da de vil ha savegames,ps1,ps2 spill bli spilt på ps3.og selge den for 3000-3500 er bare idioti i min mening,du ripper deg selv off med.dessuten så er den av oldschool klassen med pianolakk,og slimm hadde jeg kasta etter noen hvis jeg hadde fått den.og med 12spill vil jeg ikke si det er så dårlig deal heller,veldig mange som bare selge den med bare 4-5spill,men når noen har 12 så er den mer verdt. Og jeg synes fortsatt brukt 60gb er mer verdt en slimmen,selv om støtten for linux er borte. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) dobbelpost,sorry Endret 7. september 2010 av zlpw0ker Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Okei? Du måtte bare quote meg en gang til på gøy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå