Gå til innhold

Første utgaven av 60 GB PS3 + 12 spill, 2 spaker og 2 gitarer (til guitar hero) - Hvor mye kan jeg forvente å få for dette, ved eventuelt salg?

ruploz

Anbefalte innlegg

Har den første utgaven av 60gb ps3 liggende + 12 spill, 2 spaker og 2 gitarer (til guitar hero), og vurderer å selge den.

har aldri hatt problemer med den, og alt er så å si i strøken stand.

hvor mye kan jeg forvente å få solgt dette for?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

5000 tusen??!! Er du morsom? Meget mulig at det er noen som digger bakoverkomp, og ja er en del spill han har med, men nevertheless så er det en gammel maskin, som er mye brukt ( ja ser at han skriver at den er strøken) men uansett.

Du kan jo såklart legge den ut på feks Finn.no til 5000.- og se hvor mange henvendelser du får på den prisen, regner ikke med at det blir særlig mange.

Lenke til kommentar

5000 tusen??!! Er du morsom? Meget mulig at det er noen som digger bakoverkomp, og ja er en del spill han har med, men nevertheless så er det en gammel maskin, som er mye brukt ( ja ser at han skriver at den er strøken) men uansett.

Du kan jo såklart legge den ut på feks Finn.no til 5000.- og se hvor mange henvendelser du får på den prisen, regner ikke med at det blir særlig mange.

jeg kjøpte meg min 60gb for 5000 med 5-6 spill,og singstar bullshittet som følgte med og kontroller.

For mange er BC mye verdt da de vil ha savegames,ps1,ps2 spill bli spilt på ps3.og selge den for 3000-3500 er bare idioti i min mening,du ripper deg selv off med.dessuten så er den av oldschool klassen med pianolakk,og slimm hadde jeg kasta etter noen hvis jeg hadde fått den.og med 12spill vil jeg ikke si det er så dårlig deal heller,veldig mange som bare selge den med bare 4-5spill,men når noen har 12 så er den mer verdt.

Og jeg synes fortsatt brukt 60gb er mer verdt en slimmen,selv om støtten for linux er borte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...