Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Etter endt studie og nada å gjøre frem til jeg får svar på jobbsøknadene, så trenger jeg noe å gjøre. Konklusjonen er å lære meg noe nytt mens de stakkars grå hjernecellene fortsatt er i drift. Foreløpig er det 3 ting jeg har kommet frem til som kan være interessant. 1 - sette meg inn i photoshops fantastiske muligheter 2 - grundig gjennomgang/oppfrisking av c++ kunnskapene mine 3 - grundig gjennomgang av alle finurlighetene til canos 50D (som jeg forøvrig burde ha gjort for lenge siden) Planen er å sette meg ned ca 2 timer hver dag i de neste to ukene, med et par oppdateringer her og der. Problemet er at jeg fortsatt ikke helt vet hvilke av de 3 jeg skal begynne med. Punkt 1 og 3 har jo en viss sammenheng i form av å redigere bilder jeg har tatt. Punkt 2 kan jo senere videreføres til java og android/ios programmering. Lenke til kommentar
xShadow Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Rubiks Kube Men for real, Photoshop Endret 2. september 2010 av xShadow Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Velg ut enten piano eller gitar eller saksofon eller fiolin eller et annet finurlig instrument og bli flink i det, hvis du ikke kan det fra før. Utenom det stemmer jeg 3! Lenke til kommentar
koots Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Start med Canon 50D, ta bilder som du så lærer å behandle i photoshop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå