Left Blank Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hold kjeft din rektumorienterte analkake Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Er ganske enkelt å svare med et "ok." hvis noen prøver å disse deg da. F.eks. når jeg går på ChatRoulette, når jeg får drapstrusler, svarer jeg bare ok Endret 4. september 2010 av Latterkongen 2 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Her er det tydeligvis bare å si "trynet ditt!" så vinner du.... Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 Vis en stor("Sjukk") person kødder med deg, bare si: du er så skvær at når du går rundt i gata lager du solformørkelse. LAWL :!: 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Nipaw Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 "styggen" Funkefett Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Spol ut til 14-15 sek! Det er så lættis når han disser fyren i klassen som prøver å være kjekkas. :D Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 En som ofte funker til det meste: "Det var det mora di sa" Om noen sier homo, gay elns kan du jo komme med: "Nei, du får finne deg noen andre" Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 "Tror du jeg er redd for en fettkladd?" Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Yo mama's like a bubble gum machine... five cents a blow. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 ---------------------------------------------------------------------------- Yo mama so fat when she got hit by a bus, she said, "Who threw that rock?" ---------------------------------------------------------------------------- Lol , ønsker meg noen flere Yo Mama vitser . Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Å gå ifra er ikke et tegn på svakhet. Det kommer kun an på hvordan du gjør det. Vis at "dissene" ikke har noen effekt, at du holder deg for god for slikt tull. Ellers kan du bare le av dem, og forklare dem at sånne fornærmelser er for patetiske til å virke. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Oppdatering1.0: Nå håper jeg på flere vitser fra Yo Mamma,de kan både være på Norsk og Engelsk, bare kom med det du har Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Synd at du vil forringe kvaliteten på tråden...oh wait. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Oppdatering1.0: Nå håper jeg på flere vitser fra Yo Mamma,de kan både være på Norsk og Engelsk, bare kom med det du har Lenke til kommentar
disseren Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 hvis fyren er feit kan du for eksempel si på skolen sitter du ved siden av alle du måtte ha spesial lagd bilde ramme du er for feit for og passe i en vanelig og hvis han/hun sier du fikk jobben som sirkusselefant sier du eg fikk jobben for de at du var for feit og hvis de er blond sier du bare vet du hvorfor blondiner bare kjører bmw for det at de ikke klarer og stave porsche og hvis han sier noe bare si noe som det sa feiten/ det sa feiten/ det sa svensken hold kjeft din agurk penetrerte prostituert faen Lenke til kommentar
Fifaforlife Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Morra di er så feit at når hun står opp av senga detter hun av på begge sider Lenke til kommentar
Atra-Hasis Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Fornærmelse: I usually see people like you passed-out on tavern floors. Comeback: Even BEFORE they smell your breath? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Hun: Ditt mannschauvinistiske svin! Han: Du fornærmer bra, til å være kvinne. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Har du fyr? Nei jeg har en dame... Morra di er så feit at når hun står opp av senga detter hun av på begge sider Hahahaha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå