Tekk Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Hei! Formaterte akkurat pc'en etter at windows hadde krasjet pga. virus... Nå klarer jeg ikke laste ned noe som helst har prøvd flere programmer, men det kommer en feilmelding når jeg skal pakke ut alle, utenom Mozilla Firefox som jeg fikk innstallert etter å ha prøvd tre ganger. Har prøvd resten av programmene over 5 ganger hver. Jeg bruker Windows XP hvis det er til noen hjelp. Et eksempel er når jeg skal pakke ut IE8, kommer dette opp: iesetup.exe - Fant ikke startpunkt SHRegGetValueW startpunktet for prosedyren fantes ikke i biblioteket for dynamiske koblinger, SHLWAPI.dll. Endret 31. august 2010 av Tekk Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg er ikke kjent med dette problemet, men kan være at noe gikk litt galt under formateringen? Bruker du en piratkopi av windows? i så tilfelle kan det være at det er en dårlig versjon. Slenger bare ut noen forslag Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Hmm, det er mulig noe gikk galt, ja... Det er en gammel HP pc... Brukte HP's gjenoppretnings "verktøy" til å formatere. Det er ikke noen piratkopi, nei. Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Er det samme feilmelding på ALLE programmer? (MSN, Adobe reader, Spotify osv.) Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Prøvde akkurat Spotify for å sjekke det, og det funket... IE8 og MSN fungerer fortsatt ikke... Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Vel, da setter jeg heller pengene mine på Google Chrome, Opera eller Firefox. Og når det gjelder MSN, gå direkte til MSN.no med en anna nettleser, og prøv det Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Får i hvertfall ikke lastet ned MSN med Firefox... Bør jeg heller prøve Chrome eller Opera for å få lastet det ned i stedet? Edit: Kommer "Kan ikke installere programmer. Beklager, du kan ikke installere de valgte programmene på dette operativsystemet." Har muligens funnet problemet... MSN trenger tydeligvis Windows XP med Service Pack 2, og jeg har Service Pack 1... Er det mulig med en gratis update for å få Service Pack 2? Endret 31. august 2010 av Tekk Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Tja.. Den nettleseren jeg er mest fornøyd med er Chrome, så bare prøv ivei Lenke til kommentar
PerB Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 MSN trenger tydeligvis Windows XP med Service Pack 2, og jeg har Service Pack 1... Er det mulig med en gratis update for å få Service Pack 2? Du bør legge inn service pack 3 + etterfølgende oppdateringer (det finner du via Windows update og de koster ingenting. Med bare serviocepack 1 er din maskin utsatt fore en lang rekke sikkerhetsrisikoer og vil ganske raskt bli utnyttet av trojanere. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Har fått lastet ned SP2, og det blir nok SP3 i morgen i såfall. Har ikke rukket og prøve å installere IE8 eller MSN, etter jeg installerte SP2. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Du burde installert SP3 med en gang. Serivice packs er kumulative. Endret 1. september 2010 av GeirGrusom Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Har lastet ned SP3, og alt har ordnet seg Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå