xain Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Heij. jeg har windows vista som orginal. så ja igår installerte jeg linux over windows vista, glemt å lagg en partisjon av harddisken og installer linux på den, nå får jeg '' error: no such partition. grub rescue>'' kan noen hjelpe meg med dette? har brukt også super grub disk, den skulle liksom boot den men den gjorde ikke det den skulle. ståd på boot i 15+ timer men kjedd aldri noe. er det noen som kan hjelpe meg med et eller annet måte? takk for hjelp:) Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hei. Hvordan distro(Ubuntu, Kubuntu, Fedora, Gentoo, Linux Mint bare for å nevne noen) er det du har brukt? Lenke til kommentar
xain Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Hei. Hvordan distro(Ubuntu, Kubuntu, Fedora, Gentoo, Linux Mint bare for å nevne noen) er det du har brukt? skjønner ikke hva du snakker om. men har installert den nye ubuntu/linux fra linux.com eller ka hjemmesia hva Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg tillater meg å bumpe meg på denne jeg =) Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hvis du vil ha Vista og Ubuntu i dualboot så må du installere Vista på nytt først. Så kan du installere Ubuntu om igjen på en egen partisjon. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hei. Hvordan distro(Ubuntu, Kubuntu, Fedora, Gentoo, Linux Mint bare for å nevne noen) er det du har brukt? Om han bruker ubuntu, kubuntu eller mint er vel også forholdsvis irrelevant da dette i all hovedsak er "samme distro" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå