Eddie81 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hei, Jeg skal ta noen fag som privatist for å få generell studiekompetanse. Det jeg da lurer på er om neon her vet om en må ta 2 eksamener (en for høstsemester og en for vårsemester) eller om det bare er et semester med tilhørende eksam i slutten av semesteret ? Alt etter hvor jeg leser virker det som du kan velge hvilket semester du vil selv, og noen steder virker det som en må ta 1 eksamen hvert semester. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Du kan melde deg opp til høst og vår semester, fristen oppmelding til høstsemester er 15 september, men du behøver ikke å ta samme faget både høst og vår, du bestemmer selv når du vil ta faget .... Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Ok. Takk for svar. Da vet jeg at jeg kan komme meg hjem til Norge før jeg må melde meg opp Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Fristen for oppmelding er helt avhengig av hvilket fylte man bor i.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå