FranzJosef Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Såvidt jeg forstår er det kun mdf-plater lagt rett på stendere. Bak platene som er ganske tynne er det jo bare isolasjon. Kan vel ikke skru noe fast noe som helst i de platene, knapt nok bilder. Må feste alt i solid, bredt tre. Hvordan finner en det da? Kan jo banke litt på veggen og høre etter der det er minst lyd og kjenne litt der veggen gir minst etter, men det er vel ikke mye å stole på..og så stor forskjell synes jeg ikke jeg kjenner/hører. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 kikker du nøye nok så finner du lett skøyten på platene. det vil da også si stendere. BTW. Det må være noen vanvittig tunge bilder du bruker, hvis det skulle være noe problem. Kan alltids bruke anker på platene. samme festemåte som på gips. søk litt, så finner du svar. Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 kikker du nøye nok så finner du lett skøyten på platene. det vil da også si stendere. BTW. Det må være noen vanvittig tunge bilder du bruker, hvis det skulle være noe problem. Kan alltids bruke anker på platene. samme festemåte som på gips. søk litt, så finner du svar. Bilder er en ting vet du...så kommer det horisontale hyller, vegghengt TV osv. Dessuten så er de bildene fra IKEA svære og jeg vil tro svært tunge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå