Rhinox Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Finn-annonse. Tidligere har jeg fått gjennom blant andre NAV og moren min. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Herlighet da! Dere må jo skrive hvilken type jobb det er snakk om. Headhuntet til matvarebutikk eller telefonsalg liksom. For det skjer sikkert det og. 2 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Fikk alle 3 jobbene mine gjennom bekjente. Reklamebud, avisbud og salg Lenke til kommentar
smy Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Søkt på sommervikar stilling som vekter etter at miliærtjenesten var gjørt.Ble tilbud fast stilling etter sommer var over. Hold på med det ennå 5år senere. Endret 2. oktober 2010 av smy Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Var innom å spurte etter jobb, leverte søknad, tok flere mnd før jeg gikk innom igjen og fikk intervju dagen etterpå. Etter det fikk jeg jobb. Bygg og trelast selger. Jobbet i 6 mnd ved siden av skole. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Ble head-huntet! Jeg ble altså kontaktet av bedriften og sterkt oppfordret til å søke. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 "headhuntet" etter at en en retaurant eier ringte skolen å sa han trengte en brukende kokke lærling... etter 2 år der og fått meg fagbrev, satt jeg hjemme å slappet av og det hadde jeg tenkt å gjøre et par mnd. tid før jeg skulle sette i gang med å søke jobber.. men det tok 1 uke så ble jeg oppringt av en restaurant eier i en annen by, som hørte rykter om at jeg var arbeidsledig.. stakk en tur innom for prøvejobbing for 5 år siden og er der fortsatt.. dog som kjøkkensjef... når jeg tenker meg om så har jeg aldri søkt på jobber. men den dagen kommer vel for meg også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå