Jakoozie Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Laras comeback er absolutt verdt å skrive hjem om. Les mer Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Er en stor fan av Tomb Raider, men hadde ikke trodd dette skulle bli noe bra. Men vi får se. Laster det ned nå. For øvrig er jeg enig i at selve serien begynte å bli kjedelig, men det tok seg betraktelig opp igjen med Anniversary. Legend var for kort og hadde for mye action, men Underworld er helt klart min favoritt i hele serien. Selv TR1 kommer på andreplass. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Selvsagt kun på Xbox Jeg vil ha til PS3! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Comeback? Selvsagt kun på Xbox Jeg vil ha til PS3! Kommer på ps3/pc i slutten av september. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Kult spill dette, men håpløst å reklamere for online coop på xbox live når det ikke er på plass før i slutten av september. Jeg og en kompis kjøpte dette i den tro det var online coop, og desverre ikke første gang de reklamerer med at spill inneholder coop før det faktisk gjør det. Lokal coop skal de ha fungerer veldig bra, men etterhvert blir det litt for ensformig hele greia. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Dette spillet var veldig bra, jeg bare savner å ha en å spille med (lokalt) =) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 HAH! Skal jeg skaffe meg cameltoe action da kanskje ? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Har spilt dette en stund nå, og det er helt klart brukbar underholdning til det neste Tomb Raider-spillet kommer. Det eneste jeg kan sette fingeren på er at det blir litt ensformig i lengden, historien er alt for kort fortalt (bare introen kunne fint ha blitt et helt spill i seg selv) og puppene hennes er for store.I tillegg er kontrollene for dårlig forklart. Jeg slet med en boss før jeg endelig oppdaget med en tilfeldighet at man kan rulle unna ting. Men det er bare bagateller. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Dette var utrolig moro rett og slett! Virkelig oppløftende Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Enig, jeg gikk gjennom nesten hele spillet i strekk. Det er ikke så komplisert akkurat, men har definitvt en "bare litt til" følelse. Men hvem gidder spille som han der guardian-fyren? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Fant ikke noen annen tråd for dette spillet, men det er nå for lengst ute for pc på Steam, og det er det beste coop-spillet jeg har spilt på årevis, sammen med Trine. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg