Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Spilling i timen


Anbefalte innlegg

Hei.

 

 

Har seg slik at jeg kjeder meg litt i mattetimen når jeg ikke har noen utfordrende oppgaver.

 

Har nettopp spillt gjennom RUN fra kongregate adventure og infinite mode på intense speed.

 

 

Noen som har forslag til andre spill?

 

Ønsker helst noen spill hvor det er litt skill og ikke bare tidsbruk som gjør at du får resultater

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

 

Har seg slik at jeg kjeder meg litt i mattetimen når jeg ikke har noen utfordrende oppgaver.

 

Har nettopp spillt gjennom RUN fra kongregate adventure og infinite mode på intense speed.

 

 

Noen som har forslag til andre spill?

 

Ønsker helst noen spill hvor det er litt skill og ikke bare tidsbruk som gjør at du får resultater

 

Siden du kjeder deg i mattetimen og ikke "har noe å gjøre" så regner jeg med du har regnet ferdig alt av ekstraoppgaver/ekstrabøker osv osv? Kjeder du deg er det INGEN unskyldning for å gå løs på stoff i boka som læreren ikke har forelest om ennå...

 

Ungdommen nå til dags... "pc er et verktøy på skolen" MY ASS :p

Lenke til kommentar

Hei.

 

 

Har seg slik at jeg kjeder meg litt i mattetimen når jeg ikke har noen utfordrende oppgaver.

 

Har nettopp spillt gjennom RUN fra kongregate adventure og infinite mode på intense speed.

 

 

Noen som har forslag til andre spill?

 

Ønsker helst noen spill hvor det er litt skill og ikke bare tidsbruk som gjør at du får resultater

 

Siden du kjeder deg i mattetimen og ikke "har noe å gjøre" så regner jeg med du har regnet ferdig alt av ekstraoppgaver/ekstrabøker osv osv? Kjeder du deg er det INGEN unskyldning for å gå løs på stoff i boka som læreren ikke har forelest om ennå...

 

Ungdommen nå til dags... "pc er et verktøy på skolen" MY ASS :p

 

 

Jeg har selvfølgelig regnet alle oppgavene ferdig. Problemet med å gå gjennom noe læreren ikke har forelest er at jeg kommer såpass langt frem at jeg kjeder meg til og med når han foreleser, samt når det nermer seg januar/februar er jeg ferdig me boka :p

 

På en annen side må jeg si at jeg lo godt når du skrev "ungdommen nå til dags.."

Tro meg, du har ingen anelse om hvor late og lite engasjerte ungdommer er idag :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...