roarkl Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hei. Har seg slik at jeg kjeder meg litt i mattetimen når jeg ikke har noen utfordrende oppgaver. Har nettopp spillt gjennom RUN fra kongregate adventure og infinite mode på intense speed. Noen som har forslag til andre spill? Ønsker helst noen spill hvor det er litt skill og ikke bare tidsbruk som gjør at du får resultater Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hei. Har seg slik at jeg kjeder meg litt i mattetimen når jeg ikke har noen utfordrende oppgaver. Har nettopp spillt gjennom RUN fra kongregate adventure og infinite mode på intense speed. Noen som har forslag til andre spill? Ønsker helst noen spill hvor det er litt skill og ikke bare tidsbruk som gjør at du får resultater Siden du kjeder deg i mattetimen og ikke "har noe å gjøre" så regner jeg med du har regnet ferdig alt av ekstraoppgaver/ekstrabøker osv osv? Kjeder du deg er det INGEN unskyldning for å gå løs på stoff i boka som læreren ikke har forelest om ennå... Ungdommen nå til dags... "pc er et verktøy på skolen" MY ASS Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Pointlessites.com er beste siden jeg vett om. Er alltid innom den i skoletimene Men er ikke kun spill der da, er en del andre pointless men kule ting Lenke til kommentar
roarkl Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Hei. Har seg slik at jeg kjeder meg litt i mattetimen når jeg ikke har noen utfordrende oppgaver. Har nettopp spillt gjennom RUN fra kongregate adventure og infinite mode på intense speed. Noen som har forslag til andre spill? Ønsker helst noen spill hvor det er litt skill og ikke bare tidsbruk som gjør at du får resultater Siden du kjeder deg i mattetimen og ikke "har noe å gjøre" så regner jeg med du har regnet ferdig alt av ekstraoppgaver/ekstrabøker osv osv? Kjeder du deg er det INGEN unskyldning for å gå løs på stoff i boka som læreren ikke har forelest om ennå... Ungdommen nå til dags... "pc er et verktøy på skolen" MY ASS Jeg har selvfølgelig regnet alle oppgavene ferdig. Problemet med å gå gjennom noe læreren ikke har forelest er at jeg kommer såpass langt frem at jeg kjeder meg til og med når han foreleser, samt når det nermer seg januar/februar er jeg ferdig me boka På en annen side må jeg si at jeg lo godt når du skrev "ungdommen nå til dags.." Tro meg, du har ingen anelse om hvor late og lite engasjerte ungdommer er idag Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 har du ikke lekser? Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 han har selvfølgelig gjort alle leksene ut skoletrinnet.... 2 mnd ut i skoleåret, derfor kan han sitte å spille i timen! Lenke til kommentar
roarkl Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 har du ikke lekser? Har studietimer hvor jeg får gjort mer enn nok Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 du virker som om du har veldig gode arbeidsvaner siden du er så flink i matte... hvordan skal jeg regne ut 2x i annen pluss 5x? :S Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 du virker som om du har veldig gode arbeidsvaner siden du er så flink i matte... hvordan skal jeg regne ut 2x i annen pluss 5x? :S Hei hei hei... nå skal ikke vi begynne bli frekke... men siden denne karen tydeligvis er smart og ressursterk burde det jo egentlig ikke være noe problem å besvare sitt eget spm Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Pokemon eller N64 emulator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå