Yonaz Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hei,var uheldig og laste ned et bilde på nette som gjør at jeg sender meldinger til alle på msn om og gå in på forskjellige linker og så får jeg poppups opp helle tiden. Hvordan får jeg fjernet det? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Les info i delforumet for Antivirusprogrammer og datasikkerhet. Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 "format c:" Det er det beste? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Kan være dette hjelper. http://www.msnvirusremoval.com/ Lenke til kommentar
Atiks Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 1.Prøv å bytt passord på msn. 2.Last ned Malwarebytes Anti-Malware (MBAM) til skrivebordet. Kjør og installer programmet. Velg Norsk-språk La programmet oppdatere seg og velg å kjøre en 'hurtig systemscan', klikk Skann. Det kommer en meldingsboks om at scannen er ferdig, klikk Ok Klikk på 'Vis resultat'-knappen.Hvis det er funnet malware, vil du nå se hva som er funnet. Klikk så på Fjern valgte -knappen for å fjerne malwaren som ble funnet. MBAM vil i en del tilfeller be om en restart av pc'n. Det vil deretter åpnes en logg i notisblokk. Den kopiere du og poster senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå