marentf Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 heeeelt uavhengig av prisen.. hvem er best v200 eller t610??.. har mistet.. begge har jo sin + og -.. samsung: + bra skjerm, bra kamera (vridbart), kjapp i svingene, veeeldig bra ringetoner, smooooth design, gode knapper... - ikke java, bluetooth.... ikke fullt opsett for MMS (kan ikke sende lyd, men kan motta) SE t610: + stilig design, bra med tekniskt innhold, bra skjerm, har bluetooth, java, MMS og sikkert veldig bra polofyniske ringetoner.., bra rogrammer til data og sånt stuff.. - treeeeeeig sms skriving, ikke så veldig bra kamera, vanskelig å ta portrett bilde, joysticken (noe jeg ikke liker).. ikon meny:( "slideshow" er myye bedre og telefonen ser mer "frodig" ut...ikke så veldig bra lagringsplass... noen som veit hvor stor lagringsplass det er i V200?? og hvor mange bilder (tatt av kamera) kan man lagre??på T610?? Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 At noen idag velger å kjøpe en telefon uten java, mophun, e-post klient, og bluetooth er ufattelig for meg. Blir litt som å kjøpe Ferrari uten gass pedal..... ser bra ut men går ****** ikke fremover Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 og hvor mange temaer med t610 vs v200 har vi hatt nå? Får samme svar på alle sammen. Lenke til kommentar
molna Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 At noen idag velger å kjøpe en telefon uten java, mophun, e-post klient, og bluetooth er ufattelig for meg. Blir litt som å kjøpe Ferrari uten gass pedal..... ser bra ut men går kjøss ikke fremover Sier han som for 3-4 måneder siden anbefalte folk å kjøpe T68i... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 T610! Den er knallis! V200 har mindre funksjoner, og er dyrere. For en kominasjon. Burde ikke være diskusjon om det en gang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå