Weir Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Må si at både Nidarosdomen og Holmenkollen ser veldig bra ut Ja, bare synd att du har bytta om bilda Lenke til kommentar
pbsds Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Tj, er det mulig og copy-paste denne telleren jeg lagde in på serveren? Jeg sender deg savefilen hvis du godtar. 1 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Det er en ny update ute, men ikke vær redd, så fort tj får oppdatert til server versjon 0.2.6 (gårsdagens versjon) kan dere spille med den nyeste updaten Dette er fordi aller nyeste server versjon (0.2.7) ikke er en obligatorisk update Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Hvem eier det her? Fant det midt ute på landskapet. Hvis ingen eier det, vil jeg gjerne ha det! Er i nærheten av mines. Endret 1. desember 2010 av PyrionZ Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Tj, er det mulig og copy-paste denne telleren jeg lagde in på serveren? Jeg sender deg savefilen hvis du godtar. Da kan jeg ordne Lenke til kommentar
bouenos Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 hey tj:D noen har tent på trehuset til meg å mordierfeit... Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Da er serveren nede for update, ETA er beregnet til 1 time, men kan ta lengre tid Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Hvem eier det her? Fant det midt ute på landskapet. Hvis ingen eier det, vil jeg gjerne ha det! Er i nærheten av mines. Dette er nok eid av en eller annen en, så la dette være enn så lenge! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Hvem eier det her? Fant det midt ute på landskapet. Hvis ingen eier det, vil jeg gjerne ha det! Er i nærheten av mines. Dette er nok eid av en eller annen en, så la dette være enn så lenge! Mener det er Draco sitt, serveren burde være oppe snart, skal nett fikse en liten ting til og den kjem opp. Pbsds sin world blir delayed til neste gang serveren går ned. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 ok Beklage, men ville tatt ekstra tid og ca 30 min ekstra ned tid, tar den inn neste gang serveren går ned Serveren er oppe! Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Oppdatere klienten eller ikke? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Oppdatere klienten eller ikke? jepp, bare slett bin mappen Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Hvem eier det her? Fant det midt ute på landskapet. Hvis ingen eier det, vil jeg gjerne ha det! Er i nærheten av mines. Er nok en del av "yggdrassil" prosjektet mitt jeg har mer eller mindre... "mista".... Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 update, på manhattan prosjektet mitt, har bestemt meg for og lage det i 1:10 så det ikke blir for mye arbeid, men sliter og finne en måte og få tegnet karte av manhattan over på bilde av Minecraft slik at jeg kan se hvor jeg må fjerne brikker osv, slik at jeg kan bygge bygningene noen som har tips til hvordan jeg kan få dette til? Lenke til kommentar
Blacksmith01 Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 God dag Hei jeg vil gjerne være med på denne serveren. Jeg er ganske systematisk og har stor interesse for store byggverk og planer som er over lang tid. Mitt inngame navn er: Blacksmith00 Mvh Blacksmith00 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 God dag Hei jeg vil gjerne være med på denne serveren. Jeg er ganske systematisk og har stor interesse for store byggverk og planer som er over lang tid. Mitt inngame navn er: Blacksmith00 Mvh Blacksmith00 Min første godkjenning! Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Da er det tid for QUIZ Den begynner kl 21.00. Første man til å få 5 rette vinner og premien i dag er ikke mindre enn 15 diamanter gems, ja du leste riktig 15 DIAMANTER :D Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Ikke for å være til bry, men nå er invetory rolled tilbake? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) inventory er rolledbacked ja Endret 1. desember 2010 av Borbra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå