Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

titanic søknad. Har vel regnet ut at jeg vil bruke rundt 50,000 brikker kan bli mere. Båten vil bli laget av saue ull stein tre og mere. Skal se om jeg får den møkka av photshop til og fungere siden den ikke ville oppne kart. Jeg vil vise deg plasssen der jeg skal bygge siden datan ikke klarer og oppne det kartet uten og henge seg, så jeg kan vise deg når jeg har mulighet

Endret av kimra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har add det vil si skrivevanskjer og konsentrasjons vankser så jeg har problemer med den jævla prikken av et punktum

Fleste jeg kjenner som har dysleksi og andre form for skrive/konsentrasjonsvansker klarer faktisk å utvikle en egen måte å tyde setninger på også lærer dem seg å lese korrektur på.

 

Uansett, så vidt jeg vet er ADD bare en forkortelse på konsentrasjonsvansker og har veldig lite med skrivevansker, foruten om at du ikke "har tid til å skrive skikkelig". Men går ikke en person som har ADD på piller for å roe ned de værste symptomene da?

 

EDIT: Fikk med meg bare halve innlegget, ikke meningen å tråkke på noen tær i mellomtiden!

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Noen som har den fiksen for linux eller? :(

 

ehm, litt usikker hvordan det er for linux, men er det ikke en bin mappe der?

 

/home/<navn>/.minecraft

 

Der skal bin mappa være. Husk att alle filer og mapper med en . forran er skjulte mapper, så du må enten skrive inn .minecraft manuelt eller vus skjulte filer.

Lenke til kommentar

Til ære for alle vi har stengt inne!

 

Laget et liten tråd hvor jeg syns vi skal samle alle tilfeller hvor vi stenger andre spillere inne. Jeg vet at flere har tatt en del bilder og at et par har engasjert seg vell mye for å stenge (meg) andre inne!

 

Logg deg inn/registrer deg og peis på med bilder! :thumbup:

 

PS Svele: Var det du som filmet offringen vår til Julenissen?

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Noen som har den fiksen for linux eller? :(

 

ehm, litt usikker hvordan det er for linux, men er det ikke en bin mappe der?

 

/home/<navn>/.minecraft

 

Der skal bin mappa være. Husk att alle filer og mapper med en . forran er skjulte mapper, så du må enten skrive inn .minecraft manuelt eller vus skjulte filer.

Vet hvor den ligger, men den bin mappen som er lagt ut her er vel for windows? Får bare svart skjerm etter inlogging.

Lenke til kommentar

Til ære for alle vi har stengt inne!

 

Laget et liten tråd hvor jeg syns vi skal samle alle tilfeller hvor vi stenger andre spillere inne. Jeg vet at flere har tatt en del bilder og at et par har engasjert seg vell mye for å stenge (meg) andre inne!

 

Logg deg inn/registrer deg og peis på med bilder! :thumbup:

 

PS Svele: Var det du som filmet offringen vår til Julenissen?

 

Kommer nok til å poste en del bilder der ja :p

Lenke til kommentar

edit3: LES EDIT2!

 

Her er en fiks for dere som vil spille hos oss enda, mens vi venter på at hMod skal fungere med nyeste patch.

 

1. %appdata% > .minecraft > slett bin mappen.

 

2. last ned denne

 

3. Pakk ut bin_old.zip i .minecraft

 

4. ferdig :)

 

 

Resett av inventory blir utsatt til hMod fungerer med nyeste patch!

 

edit: vis dere må laste ned update, last den ned å kopier version filen i bin mappen, å slett bin mappen, deretter legger du inn bin mappen fra bin_old.zip og limer inn den nye version filen, da skal det fungere :)

 

edit2: her er nyeste bin med oppdatert version fil

Testet dette benny?

Lenke til kommentar

ja det gjør jeg

 

Det betyr at du har instalert siste oppdatering fra Notch, men siden APIen ikke ble oppdatert før i natt, så har vi kjørt gammel verjson på serveren. Du kan lett fikse klienten tilbake til den gamle versjonen, men vi kommer til å oppdatere serveren i løpet av dagen. Hvis du vil spille på serveren ligger det en fiks noen sider bak :)

Lenke til kommentar

Sier dette for siste gang!!!!

 

Inventory vil bli få en rollback samtidig som vi oppdaterer serveren.

Hvis du ikke vil miste ting,

 

LEGG DET I KISTER

 

Ingen vil få tilbake ting de evnt har mistet, da vi har sakt gang på gang at en skal legge ting i kister.

Endret av Borbra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...