Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Jeppsi pepsi, Da kommer det en søknad fra meg og...

 

har begynt å bygge en hytte på toppen av et fjell, fikk litt hjelp fra borbra til å grave ut litt slik at jeg kunne begynne å bygge..

 

har begynt å få opp fasaden og deler av taket, og ser det går med myye tre på dette prosjektet, så det jeg søker om er en dobbelkiste med logs/heltre i første omgang.. dette fordi det tar lang tid å samle inn selv, og så lenge det ikke er en fix på at bladene forsvinner når det ikke er tømmer i nærheten, blir så mye ekstrarbeid/stygt landskap...

 

søker også om at en admin leker seg litt med worldedit når det blir tilgjengelig, da det er litt justeringer som må gjøres på fjellene, dette kan vi snakkes om når bygget er ferdig :)

 

Påbegynt fasade:

2010-11-26_001808.jpg

 

Ellers så kan det være interessant for noen at jeg fant en løsning på å fjerne skyene.. dette irriterte meg grenseløst da de fløt inn i bygget når jeg bygger og hemmer synet,

det jeg gjorde var å gå inn i minecraft.jar fila ->enviroment mappa og pakket ut clouds.png som jeg åpnet i photoshop og gjorde hele bildet transparent før jeg lagret den og pakket den inn i .jar fila igjen :D voila så var skyene borte.. tenkte jeg kunne lage en liten guide på dette og slenge inn i wikien ;)

 

Grei den!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tenkte og bygge den midterste øya på dette bilde

manhattan-3d-map.jpgogså kjent som manhattan, som dere ser så er det mange bygg, så viss noen har et ønske om og bygge et av husene så er det bare og hjelpe til :D

 

 

dette område tenkte jeg, siden det er litt sentralt og ubebygd...

post-86819-0-80662700-1291074971_thumb.jpg

 

Kan bli spennede prosjekt, men hva er scale? 1:1, 1:10?

Lenke til kommentar

Heisann,

Planlegger å bygge meg en liten (med liten så mener jeg veldig stor) øy.

 

Tanken var å starte med bakken, også bygge en stor mur rundt hele greia, og kanskje et krigsskip på utsiden. Nøyaktig hva som kommer på innsiden er for øyeblikket ikke helt planlagt.

 

 

 

Når det kommer til størrelse, så er denne litt usikker, da jeg fant meg en innsjø det tilsynelatende ikke var noen andre som har bygd i, men jeg gjetter på at ca 10 000 jord trengs for å lage selve øya.

 

 

post-224657-0-81550000-1290540278_thumb.png

 

 

Ettersom det i første omgang bare er bakken og en mur rundt som skal bli bygd så er det ingen spesielle planer for å gå frem, jeg kommer til å oppdatere posten med nye planer ettersom vi kommer på nye ting å lage.

 

Projektet vil bli bygd av megselv (chrmcd), Shampis og Digdogger

I første omgang vil vi trenge rundt 10 000 jord.

 

Ser nå på det nye kartet at vi kommer til å trenge mye mer jord enn det jeg spurte om i første omgang, da vi har lagt ut ca 15 000 blokker med jord hitil og slik ser det ut nå:

post-224657-0-27463500-1291122220_thumb.jpg

 

Derfor vil jeg gjerne spørre om å få 20 000 blokker (ca 6 fulle dobbeltkister) med jord i tillegg til det vi allerede har fått. Håper dette går bra :)

Lenke til kommentar

Du har en stor jobb foran deg. Hva er det forresten du bygger? :)

 

Antar at den var retta til posten min :)

 

I første omgang så er planen en stor øy (som du kanskje ser :p) som vi har planer om å mure inn (kommer planer for det når vi nærmer oss ferdig med selve øya.

 

Nøyaktig hva som skal være på øya er ikke sikkert enda, men vi vurderer en by som folk kan være med på å bygge ut (riktignok skal det søkes om å bygge der først isåfall). Men det er jo tross alt litt inn i fremtiden da øya og muren i seg selv kommer til å ta litt tid :)

Lenke til kommentar

Feilen var at jeg tilfeldigvis ikke hadde ordnet alt angående heap size (manglet del prossesering) som er grunnen til den har hatt problem av og til. Det skal vere fikset og utbredet no.

 

Beklage dette.

 

Edit:

 

Reset av inventory kl 20.00!!!

 

Har du problem med inventory ta kontakt med meg.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...