Gravizt Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Hjertelig takk. Blir nokk en del enklere å bli ferdig nå. Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 jeg søker på #hardwork men finner ingen kanaler. du må koble til EFnet først så koble til kanalen #hardwork jeg har logget meg inn nå og jeg er på kanalen. men det er ingen der. Lenke til kommentar
pjatte Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 leenge til=? Lenke til kommentar
jonol Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Pjatte: kanskje, kom på irc eller mumble, der får du vite alt med en gang Lenke til kommentar
pjatte Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Pjatte: kanskje, kom på irc eller mumble, der får du vite alt med en gang kommer ikke inn? Lenke til kommentar
claes Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 http://chat.efnet.org:9090/ Velg nick og skriv #hardwork i channels Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Siden jeg forsatt har problem med raid systemet, sette jeg opp serveren med en midtertidlig løsning burde være oppe om ca 30-45 min Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 No er det meste igjen ordnet (uten RAID osv) Til informasjon blir det reset av alle inventory den 30.11.10! kl 20.00 Eg har sagt Onsdag tidligere, men såpass mange har problemet, at det er framskyndt en dag! Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Så da må man legge alt man har i inventory i chests? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Så da må man legge alt man har i inventory i chests? ja Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 29. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Hvis noen har noe spm og vil ha raskt svar, sitter jeg på irc kanalen vår, klar til å svare Info: Efnet #hardwork Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 hvorfor har jeg mista tinga i kistene, og hvorfor kommer jeg ikke ut døra? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 29. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 (endret) hvorfor har jeg mista tinga i kistene, og hvorfor kommer jeg ikke ut døra? merkelig, vet ikke ang tingene i kistene, men en grunne til at du ikke kommer ut døra kan være at du er guest Endret 29. november 2010 av Borbra Lenke til kommentar
softislol Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Her er min søknad for Bruker "Softislol". Lurte på om jeg også får lov til å spille på den? Ble fortalt av Bouenos og Pjatte at jeg måtte prøve denne serveren og har hvert inne som guest og skjekket den ut, og for å si det slik; jeg liker sikkerhetssystemene med søknad, guards osv, slik at servern ikke blir helt greifa. Vi (bouenos og pjatte + flere) satt opp vår egen server, men den ble bare greifa, så vi gav opp. Har med det første ikke tenkt å bygge noe stort, men bruker som regel å samarbeide med bouenos og akkurat nå holder han på langt under bakken og eksperimenterer med redstone og kodelås. Så skal holde med i nærheten av han, lage mitt eget hus ved hans osv. Skal ikke være til plag for de andre spillerne... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Igjen en fantastisk god søknad! Den er godkjent! Hva med byggesøknaden min? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Igjen en fantastisk god søknad! Den er godkjent! Hva med byggesøknaden min? Eh, har jeg glømt en? :S Alright, da er det igang med neste prosjekt! Søker om støtte fra starten av. Denne gangen blir det Bellagio, kanskje Las Vegas mest kjente bygning. Det blir rett ved siden av mitt forrige prosjekt, Ensomheten. Har allerede laget rammen på bygget etter å ha lekt litt med rutene i matteboka: Materialer: Sand (bygget skal hovedsaklig lages av sand siden det ligner mest) Glass Jern/ull til lister Lightstone til toppen (eventuelt). Jeg regner med at jeg vil trenge ca 8000-10000 sandblokker i hvert fall. Resten må ses an etter hvert. Innredning får vi se hva som skjer med. Har funnet noen plantegninger fra hotellet, men siden dette ikke er 1:1 men isteden halv størrelse ca, kan det bli vanskelig. Godkjent! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Hehe, takker TJ! Lenke til kommentar
Tore Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Bilder: Vinnere av lotteriet: Canaye Yoshi8785* Torejorgen Erlendh Jonol* Siemn* Nicohade Hansien* Melfacion* Avien* De med stjerne har fått premien (jeg venter med premien til serveren er stabil igjen og griefing kan oppdages, så jeg vet hva jeg har igjen etter kaoset og hva jeg trenger... ) Får ikke svar på noe ingame. * Kan grifing oppdages nå? Lenke til kommentar
jonol Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Får ikke svar på noe ingame. * Kan grifing oppdages nå? Ja, vi ser nå alt som skjer på serveren i logg, dette inkluderer hvem som har vært i kister! Gratulerer alle sammen, vi har nå over 50000 treff i tråden Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Jeps Gratulere folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå