Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er min søknad for Bruker "Softislol". Lurte på om jeg også får lov til å spille på den?

 

Ble fortalt av Bouenos og Pjatte at jeg måtte prøve denne serveren og har hvert inne

som guest og skjekket den ut, og for å si det slik; jeg liker sikkerhetssystemene med søknad, guards osv, slik at servern ikke blir helt greifa. Vi (bouenos og pjatte + flere) satt opp vår egen server, men den ble bare greifa, så vi gav opp.

 

Har med det første ikke tenkt å bygge noe stort, men bruker som regel å samarbeide med bouenos og akkurat nå holder han på langt under bakken og eksperimenterer med redstone og kodelås. Så skal holde med i nærheten av han, lage mitt eget hus ved hans osv. Skal ikke være til plag for de andre spillerne...

Lenke til kommentar

Igjen en fantastisk god søknad!

 

Den er godkjent!

Hva med byggesøknaden min? :whistle:

 

Eh, har jeg glømt en? :S

 

Alright, da er det igang med neste prosjekt! Søker om støtte fra starten av. Denne gangen blir det Bellagio, kanskje Las Vegas mest kjente bygning. Det blir rett ved siden av mitt forrige prosjekt, Ensomheten.

 

bellagio1.jpg

 

Har allerede laget rammen på bygget etter å ha lekt litt med rutene i matteboka:

 

post-45676-0-31289700-1290909237_thumb.jpg

 

Materialer:

 

  • Sand (bygget skal hovedsaklig lages av sand siden det ligner mest)
  • Glass
  • Jern/ull til lister
  • Lightstone til toppen (eventuelt).

 

Jeg regner med at jeg vil trenge ca 8000-10000 sandblokker i hvert fall. Resten må ses an etter hvert.

 

Innredning får vi se hva som skjer med. Har funnet noen plantegninger fra hotellet, men siden dette ikke er 1:1 men isteden halv størrelse ca, kan det bli vanskelig.

 

Godkjent!

Lenke til kommentar

Bilder:

 

Vinnere av lotteriet:

 

Canaye

Yoshi8785*

Torejorgen

Erlendh

Jonol*

Siemn*

Nicohade

Hansien*

Melfacion*

Avien*

 

De med stjerne har fått premien

(jeg venter med premien til serveren er stabil igjen og griefing kan oppdages, så jeg vet hva jeg har igjen etter kaoset og hva jeg trenger... :thumbup: )

 

Får ikke svar på noe ingame.

 

* Kan grifing oppdages nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...