ghostx1x Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 hvorfor er jeg banna fra serveren? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 For å tenne på ting Lenke til kommentar
ghostx1x Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 hva jeg tente bafre på noen busker som det ikke var mere tre på D: Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 Uansett, så står det i reglene at all bruk av brann eller flammer er og blir forbeholdt admins uansett omstendighetene, om du vil brenne noe kontakt en mod eller en admin angående ned brenning så dette kan skje under kontrollerte omstendigheter. Dette ekskluderer selvfølgelig Jonol som er generelt bannet fra alt som er varmt nok til å så vidt lage et brannsår. Men, Ta kontakt med han som bannet deg eller kontakt TJ om å få løftet en ban, men for øyeblikket er vi alle sjuke og/eller ute av stand til å gjøre noe med det. 1 Lenke til kommentar
Bolgnes Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 Hadde vært fint om Tj kunne sett på problematikken enkelte har med å plukke opp ting og usynlighet.. dette er noe som gjør spillet nesten ubrukelig... Lenke til kommentar
ghostx1x Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 unskyld meg da hvorfor kan dere ikke bare ta og gjøre sånn at det ikke er lov og bruke flint -.- Lenke til kommentar
Bolgnes Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 står da vel klart i reglene at flint&stål er forbeholdt mods/admins? o_0 Lenke til kommentar
ghostx1x Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 ja men heregud da kan dere ikke bare blokke den da istede for at den fungerer Lenke til kommentar
Bolgnes Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 Den skal være blokkert, dette er en feil som har kommet ifb. med siste update såvidt meg bekjent.. Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 ja men heregud da kan dere ikke bare blokke den da istede for at den fungerer men du kunne jo bare latt være og bruke flamme, det er ikke vanskelig. Lenke til kommentar
ghostx1x Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 men ingen sa noe hvordan skuulle jeg vist det da! Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 men ingen sa noe hvordan skuulle jeg vist det da! Uansett, så står det i reglene at all bruk av brann eller flammer er og blir forbeholdt admins uansett omstendighetene, om du vil brenne noe kontakt en mod eller en admin angående ned brenning så dette kan skje under kontrollerte omstendigheter. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 ja men heregud da kan dere ikke bare blokke den da istede for at den fungerer Det er jo nesten en selvfølge at man ikke skal flyve rundt og tenne på ting. Hadde du lest reglene så hadde du vist at flint'n'steel/fyrtøy/lighter er forbehold administratorene på serveren. Det som har skjedd er det at TJ fikk en hel masse han måtte gjøre for å få serveren til å gå igjen etter siste updaten fra notch, og etter mye mas fra dere brukere så valgte de høyest graderte på serveren å åpne den igjen for almenheten. Dessverre uten blokkering på noen blokk's i det heletatt, derav flint'n'steel/fyrtøy/lighter. Når du, og andre for den saks skyld, ikke klarer å la være og brenne ting uten å ta flere forhåndsregler så er dette strengt tatt det vi kategoriserer som griefing/vandalisme på serveren. Og,griefing er noe vi har nulltoleranse for! Lenke til kommentar
ghostx1x Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 -.- greit uansett har jo bare mista alle tingene mine itilleg har jeg sett at folk har stjålet ting av meg så Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 Folkens, vær vennlig og overlat ban-tematikk til kun admins. Ghost: Jeg skal ta det opp i admingruppen, så får vi se. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 bygd min første nå i natt, tenkte og bygge: men orket ikke lage octagram, men tenker jeg gjør det på neste skal også lage den litt større så lyset ses bedre på avstand Du kan bygge ut Får problemer etter å ha minet 6-7 blokker, og mister kontakt med servern. Legger ved et bilde her av hva det står på meldinga: Avien, jeg heter PyrionZ in game. Regner nesten med at det er i orden i og med at jeg fikk tilatelse. Det er i orden ja. Noen spesiell grunn til at du spiller i browseren? Mye bedre å laste ned exe fila fra minecraft.net og spille med den! Grunnen til at jeg spilte i browser på bildet, var fordi jeg skulle teste om det funka der ; ) Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 Ghost: du får en ukes ban, siden 2 hus er brent ned. Vi regner med at det var et uhell, ellers hadde det vært permanent. Banen oppheves lørdag 4. desember. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 Har oppdatert skjermkortdriveren nå, og sliter enda med samme feilen som jeg nevnte på forrige side. Skal jeg prøve eldre driver da eller? Installerte nyeste nå i sta, og var samma tullet:( Lenke til kommentar
ghostx1x Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 Ghost: du får en ukes ban, siden 2 hus er brent ned. Vi regner med at det var et uhell, ellers hadde det vært permanent. Banen oppheves lørdag 4. desember. takk skal passe på neste gang Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 Jeg sliter med at det lagger som F! Gir opp spillinga i kveld.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå