Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uansett, så står det i reglene at all bruk av brann eller flammer er og blir forbeholdt admins uansett omstendighetene, om du vil brenne noe kontakt en mod eller en admin angående ned brenning så dette kan skje under kontrollerte omstendigheter.

Dette ekskluderer selvfølgelig Jonol som er generelt bannet fra alt som er varmt nok til å så vidt lage et brannsår.

Men, Ta kontakt med han som bannet deg eller kontakt TJ om å få løftet en ban, men for øyeblikket er vi alle sjuke og/eller ute av stand til å gjøre noe med det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

men ingen sa noe hvordan skuulle jeg vist det da!

Uansett, så står det i reglene at all bruk av brann eller flammer er og blir forbeholdt admins uansett omstendighetene, om du vil brenne noe kontakt en mod eller en admin angående ned brenning så dette kan skje under kontrollerte omstendigheter.

Lenke til kommentar

ja men heregud da kan dere ikke bare blokke den da istede for at den fungerer

Det er jo nesten en selvfølge at man ikke skal flyve rundt og tenne på ting. Hadde du lest reglene så hadde du vist at flint'n'steel/fyrtøy/lighter er forbehold administratorene på serveren.

Det som har skjedd er det at TJ fikk en hel masse han måtte gjøre for å få serveren til å gå igjen etter siste updaten fra notch, og etter mye mas fra dere brukere så valgte de høyest graderte på serveren å åpne den igjen for almenheten. Dessverre uten blokkering på noen blokk's i det heletatt, derav flint'n'steel/fyrtøy/lighter.

Når du, og andre for den saks skyld, ikke klarer å la være og brenne ting uten å ta flere forhåndsregler så er dette strengt tatt det vi kategoriserer som griefing/vandalisme på serveren.

Og,griefing er noe vi har nulltoleranse for!

Lenke til kommentar

bygd min første nå i natt, tenkte og bygge:

H1GY000Z.jpg

men orket ikke lage octagram, men tenker jeg gjør det på neste ;) skal også lage den litt større så lyset ses bedre på avstand :D

Du kan bygge ut ;)

Får problemer etter å ha minet 6-7 blokker, og mister kontakt med servern. Legger ved et bilde her av hva det står på meldinga:

Avien, jeg heter PyrionZ in game. Regner nesten med at det er i orden i og med at jeg fikk tilatelse.

Det er i orden ja.

Noen spesiell grunn til at du spiller i browseren? Mye bedre å laste ned exe fila fra minecraft.net og spille med den!

Grunnen til at jeg spilte i browser på bildet, var fordi jeg skulle teste om det funka der ; )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...